Amaroth: Een wereld vol magie

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Asger
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: za mei 01, 2010 3:19 pm

Amaroth: Een wereld vol magie

Bericht door Asger »

Aangezien jullie allemaal magicfanaten zijn veronderstel ik dat jullie wel graag Fantasy lezen.
Ik vroeg me echter af of er ook mensen zijn die graag meedoen aan RPG's, en dan niet de computerspelletjes ( die zijn ook leuk) maar die waarbij je zelf stukjes schrijft en zo een avontuur beleeft samen met andere mensen. Ik ben namelijk beheerder van een redelijk uitgebreid RPG-forum.
Hier is de promotiepost+youtubefilmpje van Amaroth.
Enjoy!

Afbeelding

Het is ondertussen bijna twee jaar geleden dat Amaroth werd opgericht. De bedoeling van het project was om samen een uitgebreide fantasiewereld uit te werken, compleet met continenten, verschillende rassen, cultuur en geschiedenis, en deze dan te gebruiken in verhalen, legendes en rollenspellen.
Het idee werd door velen als origineel, maar erg riskant bestempeld. Nu, anderhalf jaar na de oprichting van het eerste forum, kunnen we met gerust hart zeggen dat we geslaagd zijn in ons opzet.
Amaroth heeft zijn eigen site, compleet met forum, wiki en chatroom, allemaal op één locatie.
Dankzij het harde werk van onze kleine ledengroep zijn we erin geslaagd Amaroth te laten uitgroeien tot een fantasy wereld met inhoud.
Nu we ons eigen stekje hebben, dachten we dat het wel passend was om onszelf nog eens officieel voor te stellen aan alle mensen met een voorliefde voor fantasy, schrijven en tekenen.
We stellen dan ook met trots onze korte trailer voor, waarin in amper twee minuten een beeld geschetst word van wat Amaroth nu eigenlijk inhoud.

Bekijk het filmpje!

Amaroth is echter véél uitgebreider dan dat. Als je interesse gewekt is kan je gerust eens langskomen op onze nieuwe site: www.amaroth.net .
Wij zullen u met open armen ontvangen op ons forum.

Met vriendelijke groet
Asger

P.S: Achter de schermen zijn we ook al bezig met ons eigen trading card game!
P.P.S: Ik kon nergens in de regels iets vinden over de promotie van andere sites, dus heb ik maar gewoon gepost, als er toch problemen zijn meld dit alstublieft :)
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Ik heb helaas geen tijd en zin om me hierin te verdiepen. Hopelijk is het inderdaad toegestaan op deze manier "reclame te maken", aangezien ik van mening ben dat dit op een nette niet opdringerige manier gebracht is. Compliment.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Asger
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: za mei 01, 2010 3:19 pm

Bericht door Asger »

Dankuwel :) ik heb inderdaad geprobeerd om zo vriendelijk mogelijk over te komen. Beheerders van andere fora durven er wel eens problemen over maken. ;)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

durven doe ik het ook wel. Maar ik zie geen noodzaak om hier een probleem van te maken. Inderdaad netjes gebracht.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie