Ideetje

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
CurseOfWizardry
Advanced
Berichten: 21
Lid geworden op: do mei 20, 2010 3:51 pm
Locatie: Rupelmonde (Oost-Vlaanderen)

Ideetje

Bericht door CurseOfWizardry »

Als ik hier zo eens rond kijk is er weinig of geen activiteit rond EDH decks ... Misschien kunnen we de EDH's die al op het forum staan samenbrengen in een database met links naar de verschillende forumberichten?

Dit maakt het iets makkelijker om op zoek te gaan naar nieuwe ideeën.

Denk zelfs dat dit ook mogelijk is voor andere formats :)
[EDH] Reya Dawnbringer
[T2] Out of the dark they come
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Hoi,

dit is ook niet heel erg een dedicated EDH forum. Maar op zich heb je een punt. Sowieso als er meer mensen zijn die aan EDH decks gaan werken zou ik er een apart subforum voor kunnen maken (al zou het dan type 2 voorbij moete streven kwa populariteit, dat heeft ook geen eigen subforum en zien we denk ik het meest de laatste tijd).

Een andere optie is dat je zelf actie onderneemt, dus die database gaat maken. Handiger lijkt me om een standaard manier van topic titels voor decklists te gaan suggereren. Zo zou bv elk EDH deck een topic titel met "... EDH ..." kunnen hebben en elk type 2 deck "... T2 ...". Bedenk wel dat dat niet afgedwongen gaat worden, dus dat dan een search je niet alle mogelijke resultaten terug zal geven.

Ik wil best bijdragen aan dit, maar ik heb niet de tijd om bij te gaan houden wat voor decks er allemaal gepost worden en al helemaal niet om alle oude decks door te gaan zoeken.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
CurseOfWizardry
Advanced
Berichten: 21
Lid geworden op: do mei 20, 2010 3:51 pm
Locatie: Rupelmonde (Oost-Vlaanderen)

Bericht door CurseOfWizardry »

Pi,

Ik zal me na het afronden van mn thesis eens opgooien :) Komt in orde.
[EDH] Reya Dawnbringer
[T2] Out of the dark they come
Plaats reactie