actief zijn

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Netnietniks
Advanced
Berichten: 48
Lid geworden op: di jun 01, 2010 7:46 pm
Locatie: Z-Limburg

actief zijn

Bericht door Netnietniks »

Beste mensen, was gisteren zowat de hele dag online tussen het leren en werken door en had dit forum open staan. Maar wat mij opvalt is dat er niet zo veel nieuws te lezen is. Er wordt niet zoveel gepost.

Dus hier voor alle No life'ers een topic.

Vertel hier wat gezelligs of gewoon wat je aan het doen bent of leuke dingen die je van plan bent te doen. Mogen natuurlijk ook dingen over magic zijn!!

ik zal maar beginnen. Ben nou wat moeilijke woorden aan het overtypen, heb morgen tentamen emrbyologie dus...


greetz
Love is like a rhino, short-sighted and hasty; if it cannot find a way, it will make a way.
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Bericht door BanzaiCopter »

Whaha.. Werken en spammen tegelijk. Magic spelers aan het regelen in midden limburg (heb er misschien 2 in Roermond nog gevonden!).. Verder.. Wil ik een magic noob toernooi misschien organiseren in Limburg :) Ik probeer JOU hierheen te krijgen (volgende week za / zo?) :p .. Euh..

Deze week... Niet veel bijzonders :p Misschien dat ik richting Sittard ga om te magiccen. Maarja krijg nooit antwoorden vanuit Sittard :p ..

Volgende week za: Airsoften in Belgie. (10x betere versie als paintball)..59 man :p ..
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Bericht door BanzaiCopter »

BanzaiCopter schreef:Whaha.. Werken en spammen tegelijk. Magic spelers aan het regelen in midden limburg (heb er misschien 2 in Roermond nog gevonden!).. Verder.. Wil ik een magic noob toernooi misschien organiseren in Limburg :) Ik probeer JOU hierheen te krijgen (volgende week za / zo?) :p .. Euh..

Deze week... Niet veel bijzonders :p Misschien dat ik richting Sittard ga om te magiccen. Maarja krijg nooit antwoorden vanuit Sittard :p ..

Volgende week za: Airsoften in Belgie. (10x betere versie als paintball)..59 man :p ..
Sry baas kwam ;D

Ik moet nog god knows hoeveel kaarten (commons / uncommons / rares / mythics) verkopen.. En 100en ruilen met Pi :p Maarja :/ moet ik thuis tijd vinden >__< .. Dragon Age: Awakening uitspelen. Darkfall Nr 1 pvper worden... Boek af schrijven.. Euh.. Nieuwe cd nog mixen.. Vakantie naar Bulgarije, Nu zaterdag nog een terrasje pakken........ etc etc.. Nog genoeg te doen ;D
Netnietniks
Advanced
Berichten: 48
Lid geworden op: di jun 01, 2010 7:46 pm
Locatie: Z-Limburg

Bericht door Netnietniks »

Hahahah, ben zelf ook met een boek bezig nice, ja volgende week zaterdag zal wel gaan denk ik. Als je naar sittard gaat om te spelen moet je het zeggen, dat ligt veel dichterbij voor mij. Kan ik sneller naar toe komen dan roermond. Waar hier in belgie ga je airsoften?
Moet jij niet iets moois gaan tekeken ofzo voor je baas?:P
Love is like a rhino, short-sighted and hasty; if it cannot find a way, it will make a way.
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Bericht door BanzaiCopter »

lol... Misschien nu zaterdag dat ik richting sittard ga ofzo :p
Netnietniks
Advanced
Berichten: 48
Lid geworden op: di jun 01, 2010 7:46 pm
Locatie: Z-Limburg

Bericht door Netnietniks »

Uhm tot nu toe heb ik dan niets te doen hahaha. Kan ik gelijk even langs de markt daar. Heb daar gewerkt:P
Love is like a rhino, short-sighted and hasty; if it cannot find a way, it will make a way.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

je kan gewoon posts editen hoor, dus edit en dan de rest toevoegen. Mijn browser heeft trouwens een "boss-key", als ik daar op druk wordt hij volledig onzichtbaar. Erg handig af en toe.

Maareh, hoeveel meer nieuws verwacht je dan? Tuurlijk zijn er actievere forums, maar die hebben ook vele malen meer leden. In feite is het zo actief als je het zelf maakt door posten of door vrienden hier heen te halen. Post je zelf bijvoorbeeld reacties op anderen hun topics? Als je kijkt naar de laatste paar topics die ik geopend heb dan waren er niet zo veel reacties.

Overigens gaat dit niet echt over magic, dus dit hoort in het Overige forum, ik verplaats hem nu daar heen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Bericht door BanzaiCopter »

pi schreef:Oy,

je kan gewoon posts editen hoor, dus edit en dan de rest toevoegen. Mijn browser heeft trouwens een "boss-key", als ik daar op druk wordt hij volledig onzichtbaar. Erg handig af en toe.

Maareh, hoeveel meer nieuws verwacht je dan? Tuurlijk zijn er actievere forums, maar die hebben ook vele malen meer leden. In feite is het zo actief als je het zelf maakt door posten of door vrienden hier heen te halen. Post je zelf bijvoorbeeld reacties op anderen hun topics? Als je kijkt naar de laatste paar topics die ik geopend heb dan waren er niet zo veel reacties.

Overigens gaat dit niet echt over magic, dus dit hoort in het Overige forum, ik verplaats hem nu daar heen.

mazzel

pi
Hoe anders wil ik dan "Ultimate God" rang krijgen door niet te spammen? :( .. Neej grapje, kweet ook niet wrom ik het niet deed :p En mijn reactie ging wel over magic (A). En Pi jij hebt niet je planning opgeschreven.. :(
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Bericht door Jibz »

Tja ik speel tot nu toe alleen casual in familieverband, ken (bijna) niemand die magic speelt in mijn omgeving :P
examens afgerond...relaxen...vanavond examengala ^^
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Netnietniks
Advanced
Berichten: 48
Lid geworden op: di jun 01, 2010 7:46 pm
Locatie: Z-Limburg

Bericht door Netnietniks »

Chill, wilde dat er wat meer mensen bij die ik kon magic speelde. Konden we ook eens 's avonds lekker rustig een potje doen. Je hebt je examens toch wel gehaald he?:O

veel plezier vanavond;)

greetz
Love is like a rhino, short-sighted and hasty; if it cannot find a way, it will make a way.
Gebruikersavatar
Randy
Master
Berichten: 106
Lid geworden op: ma mar 22, 2010 4:11 pm
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door Randy »

Ik heb vanaf volgende week examens. (Twee weken zonder FNM :cry: )
Maarja, daarna dubbel zoveel tijd :D
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Bericht door Jibz »

Netnietniks schreef:Chill, wilde dat er wat meer mensen bij die ik kon magic speelde. Konden we ook eens 's avonds lekker rustig een potje doen. Je hebt je examens toch wel gehaald he?:O
Ja zo goed als, enige die slechter ging dan normaal was wiskunde, maar daarvoor sta ik een 8, dus zelfs met een 1 heb ik afgerond nog een 5, slaag ik nog
Bale dat we dan net zo ver uit elkaar wonen... Ik zou ook graag eens tegen wat andere decks spele dan dat fancy deck van mn broer waark nooit van win :P
Toernooi zit er alleen voorlopig niet in voor mij want ik zit ver boven 60 kaarten :P
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Netnietniks
Advanced
Berichten: 48
Lid geworden op: di jun 01, 2010 7:46 pm
Locatie: Z-Limburg

Bericht door Netnietniks »

Jibz schreef:
Netnietniks schreef:Chill, wilde dat er wat meer mensen bij die ik kon magic speelde. Konden we ook eens 's avonds lekker rustig een potje doen. Je hebt je examens toch wel gehaald he?:O
Ja zo goed als, enige die slechter ging dan normaal was wiskunde, maar daarvoor sta ik een 8, dus zelfs met een 1 heb ik afgerond nog een 5, slaag ik nog
Bale dat we dan net zo ver uit elkaar wonen... Ik zou ook graag eens tegen wat andere decks spele dan dat fancy deck van mn broer waark nooit van win :P
Toernooi zit er alleen voorlopig niet in voor mij want ik zit ver boven 60 kaarten :P
als je altijd verliest van je broer, probeer dan eens een deck te maken speciaal op zijn deck gericht, alleen al om hem eens te verslaan:P
Love is like a rhino, short-sighted and hasty; if it cannot find a way, it will make a way.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

BanzaiCopter schreef:En Pi jij hebt niet je planning opgeschreven.. :(
Ik had even gemist dat dat nodig was denk ik.

Eerst me vervelen, want Duitsland heeft een nationale feestdag, ik was in Duitsland voor mijn werk en had geen vrij. Ik en nog een Nederlandse collega waren dus min of meer de enige in een heel groot gebouw zonder mensen om mee samen te werken. Toen terug vliegen naar Nederland. Weinig spectacular allemaal (ik reis wekelijks heen en weer). Vanavond een paar biertjes met het mooie weer en vast nog wel een filmpie of zo kijken.

Morgen thuis werken, maar waarschijnlijk ook weinig te doen. 'S avonds naar jongerenvereniging, meer bier drinken, thema met een spel als onderwerp en dan weer meer bier :roll:. Zaterdag bijkomen en 's avonds verjaardag van een vriendin (ja, meer bier). Zondag EDH spelen en ruilen met linforth, 's avonds komt een vriendin langs. Maandag weer naar Duitsland.

Zo goed?

mazzel

pi

p.s. ik kan natuurlijk altijd de minimum posts voor een rank bijstellen. Het zou sowieso natuurlijk leuk zijn als ik nog iets had om naartoe te werken. Ik heb nog wel een idee voor wat je haalt bij 10.000 posts.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Brent
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: di dec 08, 2009 8:24 pm
Locatie: Herzele

Bericht door Brent »

ik start volgende week vrijdag met de examens :s

@pi, vanqf welkerang kan je eigenlijk html gebruiken?
now playing:
Jund

soon playing:
Vamps
Plaats reactie