Gameplay

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Yonei
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: ma jul 05, 2010 3:55 am
Locatie: Gent

Gameplay

Bericht door Yonei »

Hallo,
Heb in een andere post al uitgelegt dat ik juist opnieuw begonnen ben... Het is geleden van de tijden rond Tempest... Onlangs kocht ik me de nieuwe pc game (Planeswalker)... Heb een vraagje over de gameplay...
Voor zover ik me herinner was het toch mogelijk om creatures rechtstreeks aan te vallen me eigen creatures, of niet? Hoe zorg ik ervoor dat dit lukt in de game zelf?
Have a good one... Yonei
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Nope, dat is nooit mogelijk geweest.. Je valt altijd een andere speler aan en die mag kiezen om te blocken of niet..
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

tenzij je creature de ability provoke heeft, maar dat bestond nog niet rond tempest.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Of "any creature able to block *kaart* do so" waren er toen wel, neem bijvoorbeeld Alluring Scent en Elvish Bard ik geef maar enkele voorbeelden, over het algemeen bepaal jij niet welke creature je aanvalt, je tegenstander bepaalt welke creatures er geblocked worden.
In multiplayer kun je wel kiezen welke tegenstander je aanvalt en dan komt opnieuw de keuze van de speler die de target is om defenders(blockers) te kiezen als hij dat wil.
Zelf heb je nooit de automatisch de keuze om te zeggen van "ik val die creature aan", dit kan wel met planeswalkers(de kaarten, niet het spel) maar dan kunner er wederom blockers gekozen worden.

Wat betreft de game Duels of the Planeswalkers, heb er 5 minuten even doorheen gewerkt vind het niet echt geweldig, het is meer voor een lokkertje van WoTC om nieuwe spelers te krijgen (maar goed dan hadden ze het gratis moeten maken naar mijn menining maarja).
Ik geloof niet dat er in dat spel kaarten met bijv. provoke of whatever zitten maar zoals ik al zei, 5 minuten gespeeld lol.

Greetz,

Saint.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Plaats reactie