Verzameling

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
NTR
Advanced
Berichten: 31
Lid geworden op: wo apr 21, 2010 12:27 am

Verzameling

Bericht door NTR »

Hi,

weet iemand hoe je met behulp vna software ofzo een lijst kan maken van je haves/ wants met actuele prijzen ed?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

open notepad, start typen? Wat zoek je precies? Er is genoeg software om een database van je verzameling te maken, er zijn er vast die dat combineren met de meest recente MOTL prijzen, maar je zal uiteindelijk de boel toch zelf in moeten voeren.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
NTR
Advanced
Berichten: 31
Lid geworden op: wo apr 21, 2010 12:27 am

Bericht door NTR »

dat snap ik wel alleen mijn vraag is : is er software waar ik mijn verzameling in kan gooien en dat deze kaarten automatisch voorziet van actuele prijzen
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Niet dat ik weet, maar ik zou zo snel ook geen actuele € prijslijst weten ook, alleen blackborder.com maar dat zijn $ prijzen, je kunt nedermagic ofzo niet aanhouden want die zijn meestal erg duur en andere verkoop sites fluctueren de prijzen meer via vraag/aanbod dan de exacte prijzen.

Je zou wel zo simpel een programma kunnen schrijven die bijv. Blackborder scraped en zo de $ prijzen aanpast bij elke startup maar ze hebben geen database bestand dus het scrapen zou een tijdje kunnen duren als je een langzame verbinding hebt of hun server over belast is. (je zou het dan zo moeten zien dat hij voor elke kaart die in het programma database zit (wat je weer kan scrapen van Gatherer hij een search moet doen voor de kaart, dan kun je zover gaan als Cardart scraping ook) maar ik heb geen zin om het te schrijven mij op dit moment te veel werk, veel te druk, maar het is wel te doen en zou nog best wel handig kunnen zijn ook als de database up to date gehouden blijft door de schrijver.

Greetz,

Saint.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

MWS heeft een soort koppeling met MOTL, maar geloof dat die link wat issues had in het verleden.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Elvish Preshley
Adept
Berichten: 239
Lid geworden op: wo jan 13, 2010 4:33 pm
Locatie: omg. Utrecht

Bericht door Elvish Preshley »

Dat kan je doen met Magic Album.
Dat kan je hier gratis downloaden.

Verder vind je hier de verschillende sites waarvan ze prijsscripts bijhouden.

De torrent op de site voegt plaatjes toe aan magic album. Hiervoor moet je echter wel een account aanmaken op die site. Torrent vind je dan hier.
Waar het weg is, was een wil
Bekijk mijn Wants & Haves: hier
Plaats reactie