Vraag

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

Chaos schreef::O wrm zou je? Je gaat ze toch niet voor hem gaan kopen :p
Dutch wrm zou je deze nodig hebben? Ik dacht dat je bijna alle kaarten had die je zou nodig hebben? :p
ik heb nog zon kartonnen doos (speciaal voor MTG 3000 kaarten) die nog vol moet :P maar meestal als ik karten nodig heb voor decks koop ik het wel gewoon :P doe nogeneens de moeite meer om mijn eigen ccommens en uncommens te doorzoeken haha
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Bericht door Jibz »

voor het beetje casual dat ik speel zou 3000 wel wat aan de vele kant zijn :P
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

kijk eens naar de prijs, 25 euro... Daar heb je ook 6 boosters voor, wat is dan een betere deal?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Bericht door Jibz »

Ik ontken niet dat het voor het aantal wat je er krijgt een koopje is
zelfs als je alle commons 10 cent rekent kom je voor 3000 nog op 300 euro. Das meer dan 10 keer zoveel
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Daimontz
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 8:13 pm
Locatie: Urmond

Bericht door Daimontz »

pi schreef:Oy,

3k kaarten voor 25 euro is enorm veel beter dan pakjes kopen wat de meeste beginners doen. Ik zou het zeker beginners aanraden.

Ik heb 50k kaarten en ik merk elke keer weer dat ik toch net weer kaarten mis. Ik zou niet een rnadom set (un)commons kopen, maar een verzameling in sommige gevallen wel en zoveel anders is dat niet.

mazzel

pi
Even vraagje hierover, waarom 3k kaarten kopen waarvan je niet wat het precies is? Het kunnen best veel kaarten zijn waar je dan niet veel aan hebt of zie ik dit verkeerd?
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

dat is toch precies hetzelfde met boosters?
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Daimontz
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 8:13 pm
Locatie: Urmond

Bericht door Daimontz »

Nee maar daar weet je wel van dat daar ook uncommons bij zitten. Dit kunnen bv allemaal waardeloze kaarten zijn
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

3000 of zo'n 90 als je boosters koopt. Als beginner heb je echt stukken meer aan kwantiteit dan kwaliteit. Ook is het best moeilijk om 3000 echt crappy kaarten samen te stellen. Je bent als je echt je best doet misschien iets beter uit met een collectie van ongeveer dezelfde grote kopen voor die prijs, ik heb ze wel gevonden, maar dat kan weken, zo niet maanden duren voor je iets tegen komt tegen een echt goede prijs.

Dit komt neer op minder dan een cent per kaart. Een kaart moet erg slecht zijn om niet eens een cent waard te zijn.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie