BLEACH

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Mirel
Advanced
Berichten: 10
Lid geworden op: do aug 12, 2010 4:25 pm

BLEACH

Bericht door Mirel »

Hee lui,

Ben helemaal hooked aan de serie Bleach, ik weet dat het niet met magic te maken heeft maar ik vroeg me af of iemand mij aan de de seizoenen na seizoen 7 kan helpen!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Hey Mirel,

ik heb iig je topic even verplaatst omdat het inderdaad niks met magic te maken heeft. Verder wil ik hier bij voorkeur geen suggesties voor mogelijk illegale downloads zien.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Mirel
Advanced
Berichten: 10
Lid geworden op: do aug 12, 2010 4:25 pm

Bericht door Mirel »

Haha is niet nodig, heb hem vandaag gekocht:) Het is erg moeilijk de dvd's in een winkel te vinden...helemaal omdat ik in berlijn woon snappe gij:) Ik weet dat illigale downloads niet mogen, HELEmaal niet in dld, daar krijg je dikke boetes voor...
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Re: BLEACH

Bericht door BanzaiCopter »

Mirel schreef:Hee lui,

Ben helemaal hooked aan de serie Bleach, ik weet dat het niet met magic te maken heeft maar ik vroeg me af of iemand mij aan de de seizoenen na seizoen 7 kan helpen!
1.. www.animeseason.com (geen reclamemakerij :p)

2.. Eppo in Eindhoven hooguit xD..

Ik heb de afleveringen 1 t/m 7 gekeken ofzo, t was niets voor mij maar de meeste anime's zijn slecht in het begin :)
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Google "cartoon palace" maar is, seizoen 8 (The New Captain Shūsuke Amagai arc) is twee weken geleden voor het eerst uitgezonden op adult-swim, als je Japanse dub zoekt moet je maar even zeggen die is enkele seizoenen verder, have fun.

Greetz,

Saint.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Plaats reactie