Woonplaatsen

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Woonplaatsen

Bericht door BanzaiCopter »

Hey mensen,

Het beste aan forums is om andere magic spelers te leren kennen en eventueel treffen voor een potje magic. De makkelijkste manier om hier achter te komen is door middel van member search te kijken naar een woonplaats (staat daar vermeld). Mits je nieuwe spelers / uitdagingen zoekt dan het simpelste is gewoon om bij je forum naam / profiel eventjes je woonplaats te zetten :) Ik zie dat dit bij 90% niet het geval is :p

Natuurlijk forceer ik het niet. Tis niet dat mensen jullie zullen stalken. Gewoon als reminder waarom woonplaats vermeld staat :lol:
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Woonplaatsen

Bericht door Dragonheart »

Grappig dat je deze oproep plaats terwijl je zelf geen woonplaats hebt ingevuld (tenzij je natuurlijk in de plaats Limburg woont, hetgeen ik durf te betwijfelen).
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Re: Woonplaatsen

Bericht door BanzaiCopter »

Nou ja.. Ik was erover aan het denken maarja. Er zijn zo weinig mensen die in Limburg spelen :p Ik woon in midden limburg dus voor mij is het overal goed te doen XD Maar okay ik zal het erbij pleuren
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Woonplaatsen

Bericht door pi »

Ik wilde al dezelfde opmerking maken. Ook moet je je misschien afvragen hoeveel van de actieve posters het hebben staan en alleen degenen die ook echt actief zijn aan proberen te moedigen het er bij te zetten.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie