Favo game

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Favo game

Bericht door BanzaiCopter »

Yo.. Wat is momenteel je favoriete browser of iphone game :p
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Favo game

Bericht door Donnie Darko »

Ik speel al jaren Xpert Eleven (www.xperteleven.com), alhoewel ik geen grote voetbalfan ben, blijft dat voor mij een leuke site.

Geen smartphone dus ook geen spelletjes daar op.
Work is the curse of the drinking class
Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

Re: Favo game

Bericht door Maccius »

Speel al jaren af en aan diverse browser games.

Degene die steeds slechter wordt met elke update maar nog steeds een van de leukste is www.ogame.nl

Verder niet echt een browsergame, maar speel de laatste tijd ook weer www.poxnora.com (soort kruising schaken en magic) Zonder een hele grote player base.
Gebruikersavatar
KillerRu
Expert
Berichten: 86
Lid geworden op: ma mar 07, 2011 3:05 pm

Re: Favo game

Bericht door KillerRu »

Ik speel al even Grepolis als dat telt?
Afbeelding
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Favo game

Bericht door The Quizmaster »

Gemcraft Labyrinth 8)
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Re: Favo game

Bericht door BanzaiCopter »

Ogame.. AAAAAA.. Die vond ik altijd hatelijk :p

Grepolis vond ik ook vrij saai.

Dat.. Turn based spel ziet er wel vrij boeiend uit. Ga ik es proberen :p Kaarten "Moet" je zeker laterna kopen?

Verder.. Ik heb Empire Craft gespeelt.. Vond ik wel okay. Lord Online vond ik wel vet omdat het een unieke hero combat systeem had. Alleen zaten er veel bugs in.

Castle Of Heroes vond ik ook wel leuk. Alleen beetje overdreven schaars gekleden dames als ik het me goed herriner.

Evony. Te populair.. Te standaard. Bouw je legertje en zoek het uit lol.

War of 2012 was wel tof omdat je je eigen heroes kon creéren.. Of niet creéren maar editen. Eigen plaatjes gebruiken etc. Alleen mega effin duur. Je moest al €1000 donaten om een beetje goed mee te kunnen doen. Vette onzin.

iPhone:

Haypi Kingdoms. Mijn eerst browser. Vet saai spelletje. Gewoon bouw en doe was questjes. Farm gold voor stomme items etc etc. Leuk tot ineens iemand met een legertje van 25.000 infantry spontaan aanvalt.

Kingdoms Live: Wel grappig alleen je moet steeds mensen aan je army toevoegen. Veel maintenance nodig :)

Legend Of Heroes: Niet zo zeer boeiend. Zelfde verhaal. Vreemd uitzient opstart plaatje. Een vrouwelijk magier die te strak aangekleed is? Waarom? En daarachter staat een reusachtige vrouw met ontblootte bovenlichaam. WTF!? XD Snapte ik nooit.

Gods Ville: Wel een grappig spelletje. Hoe achterlijk kan een held(in) zijn? XD. Een Zero Person game ofzoiets. Je held doet alles, schrijft alles goed op wat die doet en jij kan vanaf een afstand wat commando's geven wat die doet. Waarom achterlijk? Zie onder
v-----
"Crashed into a tree while running away from a monster. Yes, I've got the skills to pay the bills" Wtf?
"I fell over and pretended to have a heart attack. Luckily, it seemed to have fooled the Late Knight"
"Sat on a rock to have lunch, but was stunned by a sudden roar from heave: 'Buy a sword, you dingus.'. Choked on a donut"

Dat zijn gewoon dingentjes wat die in zijn of haar diary zet. Raar schepsel :p Ze was ook es dood gegaan en ik had haar niet geressurect. Vervolgens 6 uur daarna schrijft ze een post dat ze aan der puls voelde, die ze niet had. Dus was ze maar weer doodgegaan. XD..

Naja.. Dat spel heeft dus niets nodig :p 't loopt en doet zn eigen ding.

Defending Chronicles: Een van mijn favoriete :p De old-skool "er komen monsters en ik moet ze stoppen". Plaats archers, warriors, rogues, monsters and mages neer om de lopende monsters te blokkeren. Je hebt ook een main hero die ook bewaakt. Na elk gevecht krijg je experience/tokens. Tokens kun je bepakkingen en armors kopen en experience kun je je onderdanen sterker maken etc :p

Dit viel me allemaal even te binnen. Verder even geen idee :)
Plaats reactie