winkel misbruik?

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
reddragon2625
Advanced
Berichten: 22
Lid geworden op: ma sep 12, 2011 3:44 pm

winkel misbruik?

Bericht door reddragon2625 »

Hoi allemaal,

Er is een magic winkel waar ik ooit een x mee heb gedaan met een magic toernooi.
Echter volgens de statistieken bij wizards op dci heb ik al veel vaker mee gedaan....
ik heb daar maar 1x een booster dracht van scars of mirrodin meegedaan en er staat bij dat ik ook m12 launge party daar heb gedaan en meerdere keren heb gespeeld
mijn vraag.. moet ik hier iets mee doen?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: winkel misbruik?

Bericht door pi »

Ik zou in ieder geval de winkel er eerst eens naar vragen. Het kan per ongeluk gaan, misschien hebben ze jouw DCI# ingevoerd onder de naam van een andere speler die nu stom verbaasd is dat zijn uitslagen nooit zichtbaar zijn? Ik zou niet meteen aannemen dat de winkel slechte bedoelingen heeft, al kan het voor hun inderdaad interessant zijn als ze meer product goedkoper of gratis krijgen doordat ze meer deelnemers lijken te hebben.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
reddragon2625
Advanced
Berichten: 22
Lid geworden op: ma sep 12, 2011 3:44 pm

Re: winkel misbruik?

Bericht door reddragon2625 »

Ik heb ze een mailtje er over gestuurd met de vraag ofdat het misschien een vergissing is maar als ik deze score zie.....

Players: 118
Participation Points: 4
Bonus Points: 1

in die ruimte kunnen denk 20 man zitten max lol
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: winkel misbruik?

Bericht door ixo »

denk dat ze meerdere spelers invoeren voor betere participation points?
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: winkel misbruik?

Bericht door pi »

Misschien spelen ze nu op een andere locatie? Waarschijnlijk zijn ze inderdaad verkeerd bezig, maar ik zou eerst andere mogelijkheden uitsluiten voor je ze beschuldigt.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
reddragon2625
Advanced
Berichten: 22
Lid geworden op: ma sep 12, 2011 3:44 pm

Re: winkel misbruik?

Bericht door reddragon2625 »

Dat is juist de reden dat ik hier geen naam van de winkel heb neergezet. Ik heb contact gehad met de winkel en ze zeggen dat ze het gaan uitzoeken en eventueel die persoon een nieuw dci nummer gaan geven:)
Plaats reactie