omgeving denbosch of limburg

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
reddragon2625
Advanced
Berichten: 22
Lid geworden op: ma sep 12, 2011 3:44 pm

omgeving denbosch of limburg

Bericht door reddragon2625 »

zijn er nog mensen die uit de buurt komen van denbosch? (in het weekend en vakanties ben ik in denbosch)
doordeweeks zit in in heerlen (zuid-limburg)

zijn er nog spelers in de buurt?
Gebruikersavatar
pepijn7
Advanced
Berichten: 24
Lid geworden op: vr aug 26, 2011 5:45 pm
Locatie: Heesch

Re: omgeving denbosch of limburg

Bericht door pepijn7 »

Hoi Ian,

Ik kom zelf uit Heesch en zit in Den Bosch op school. Tegenwoordig zit ik regelmatig in "De Dobbelsteen" in Den Bosch. Ondanks dat ik net pas weer ben begonnen heb ik het daar goed naar mijn zin en een aantal leuke mensen ontmoet die actief magic spelen. Ongeveer elke vrijdag is er FNM behalve de laatste vrijdag van de maand, en op zaterdag zijn er vaak ook mensen te vinden heb ik gehoord, maar ik ben zelf pas een keer geweest op zaterdag.
Hier een linkje voor meer info: http://www.dedobbelsteen.com/
Misschien komen we elkaar er een keer tegen =).
Pas opnieuw begonnen met spelen en op zoek naar mensen die Magic spelen in de omgeving van Oss. Ik ben ook op zoek naar een aantal kaarten, klik hier voor mijn Haves & Wants.
reddragon2625
Advanced
Berichten: 22
Lid geworden op: ma sep 12, 2011 3:44 pm

Re: omgeving denbosch of limburg

Bericht door reddragon2625 »

de dobbelsteen ken ik wel:) kom er af en toe binnen lopen maar niet echt om te spelen... ik moet vrijdag avond werken dat is het hele probleem ervan en zaterdag overdag ook.. dus tja:P af en toe ben ik een weekend vrij:P
Gebruikersavatar
pepijn7
Advanced
Berichten: 24
Lid geworden op: vr aug 26, 2011 5:45 pm
Locatie: Heesch

Re: omgeving denbosch of limburg

Bericht door pepijn7 »

Aah ok, in het weekend heb ik zelf niet zo vaak tijd maar als je een keer doordeweeks in den bosch bent of in de vakanties ofzo kunnen we wel een keer afspreken om een potje te spelen mocht je daar zin in hebben.
Pas opnieuw begonnen met spelen en op zoek naar mensen die Magic spelen in de omgeving van Oss. Ik ben ook op zoek naar een aantal kaarten, klik hier voor mijn Haves & Wants.
Plaats reactie