Rood Blauw deckje

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Rood Blauw deckje

Bericht door Sab! »

Had vanmiddag ff nix te doen (voor et eerst) dus had ik ff een deckje gmaakt. Als jullie nog tips hebben hoor ik et wel!

------------------------------------------------
Lands
------------------------------------------------
17x Mountain
9x Island
------------------------------------------------
Spells
------------------------------------------------
Blue
-4x Counterspell
-4x Force Spike
-2x Remove Soul
-2x Power Sink
Red
-2x Volcanic Spray
-4x Pardic Firecat
-4x Flame Burst
-3x Lightning Blast
-2x Volcanic Hammer
-2x Blaze
-2x Lightning Elemental
Multi
-3x Fire/Ice

Kweet et, ben geen echte deck-bouwer!
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

OK hier zijn de wijzingen.

1. Haal er twee landen uit 24 is meer als voldoende en ik heb een soortgelijk deck en die werkt perfect met 24 landen.

2. Vervang Power Sink door Syncopate die is ook nog goed tegen flachback en maakt je deck meteen T2 legal. 8)

3. Haal 2 Lightning Elementals eruit en doe er 4 Aether Burst in. Lightning Elemental Werkt niet met Volcanic Spray. Als een beest niet kunt wasten dan stuur je m gewoon terug naar zn hand.

4. Vervang 2 Force Spike voor 1 Syncopate en voor 1 Remove Soul, want aan Force Spike heb je meestal alleen in het begin wat aan later in de patrij eigenlijk niks dus doe er maar 1 minder.

Voor de rest ziet je deckje er wel leuk uit al zal redelijk werken en dat voor heel weinig geld :P


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Plaats reactie