Relentless Rats

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Lolloler »

Het is natuurlijk heel leuk om mee te spelen als het werkt en wie weet lukt het je om dusdanig een goede combo te maken dat je wat wint. Maar uiteindelijk is het niet zo'n heel sterk deck en zal je er waarschijnlijk alleen maar mee verliezen.
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Gebruikersavatar
George
Master
Berichten: 163
Lid geworden op: za nov 06, 2010 9:30 am
Contacteer:

Bericht door George »

Goh altijd winnen zou ik er ook niet mee willen doen hoor, maar het lijkt me gewoon heel leuk.

Hoe zou het deck nog vrij sterk zijn?
Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

Bericht door Maccius »

Mij lijkt het ook leuk, maar ik speel vooral casual en het is een beetje een duur grapje, juist omdat andere dit ook leuk vinden is het best een kostbaar grapje om deze kaart een keer of 40 aan te schaffen.

Ik weet trouwens niet waarom je met dit deck veel zou verliezen? Geen idee op welk niveau daar naar gekeken wordt. Maar als ik alleen nog maar tegen decks zou spelen die beurt 2 a 3 winnen, dan zou ik stoppen met magic. ps met een ideale begin hand. 3 dark rituals en die enchant. Kom je volgens mij een heel eind. Beurt 1 2 dark rituals en die enchant uitspelen. beurt 2 leg een rat neer en ripple hem gelijk naar 3 a 4 ratten. Dan heb je al een aardig leger liggen. Zou door of destinies eruit halen misschien iets er in wat je creatures het laat overleven, juist niks (meer ratten met ripple) of een zoekkaart, (maar daarbij moet je voor zwart vaak weer een creature saccen en dat wil je niet.)

De lol is voor mij (en ik denk voor veel casual spelers) juist om iets onverwachts te doen en grappige effecten te hebben. Die dan weer hopeloos ingewikkeld worden met iets wat een vriend van me verzonnen heeft.

Zo heb ik ooit in 15 minuten een compleet hopeloos artifact deck gemaakt dat andere alleen maar irriteerd. Iedereen kan het makkelijk verslaan, maar elke keer als ik het pak begint te hele tafel te zeuren dat het een irritant deck is. kijk dat is leuk.
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Lolloler »

Maccius schreef:Zo heb ik ooit in 15 minuten een compleet hopeloos artifact deck gemaakt dat andere alleen maar irriteerd. Iedereen kan het makkelijk verslaan, maar elke keer als ik het pak begint te hele tafel te zeuren dat het een irritant deck is. kijk dat is leuk.
Dat lijkt mij nou juist niet leuk? Haha.

Maar ben het wel met je eens, vandaar dat ik laatst ook een Death's Shadow deck heb gemaakt! Het is gewoon heel grappig om te spelen en als het werkt dan staat je tegenstander toch even te kijken tegen een 18/18 trample beest in beurt 3.

En ik zei ook: Als het je leuk lijkt om hier wat omheen te bouwen, wat ik best kan begrijpen, moet je dat gewoon doen! Het is een grappige kaart waar je leuke dingen mee kan verzinnen. Zoals ik zei is het wel verstandig om wat goede kaarten te zoeken die veel synergy hebben met de ratjes, dan zul je nog een heel eind komen (Vooral als je casual speelt).
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Je deck draait op veel creatures neergooien met weinig bescherming. 1x mass removal en je bent een behoorlijke tijd gestopt. De ratjes doen alleen maar groot zijn en tegen gevorderde spelers is dat vaak niet genoeg.

Beurt 2-3 combo's zijn echt niet het enige wat een ratjes deck stopt. Hou er rekening mee dat de meeste serieusere decks toch wel uiterlijk rond beurt 5 hun strategie uitgespeeld hebben en goed op weg zijn om te winnen. Tuurlijk kun je dit bijhouden als je gek veel rituals pakt, maar als je dat niet doet dan heb jij 3-4 ratjes tegen die tijd. Die zijn best leuk, maar de tegenstander heeft ene heel behoorlijke kans om die tijdig te stoppen.

Mijn casual decks zouden dit meestal geen punt vinden.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
George
Master
Berichten: 163
Lid geworden op: za nov 06, 2010 9:30 am
Contacteer:

Bericht door George »

Leuke kaartjes vinden ja, ik heb nog niet zo veel ervaring en ik kan alleen maar op Thrumming Stone en Swarmyard komen.
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Bericht door altx »

Bloodbond March

Dan lach jij het laatst bij mass-removal... ;)
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Lolloler »

altx schreef:Bloodbond March

Dan lach jij het laatst bij mass-removal... ;)
Misschien dit combineren door jezelf heel veel te laten discarten?
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Plaats reactie