wat vinden jullie van dit deck?

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
cerb
Advanced
Berichten: 11
Lid geworden op: wo apr 17, 2002 4:46 pm

wat vinden jullie van dit deck?

Bericht door cerb »

wat vinden jullie van dit deck? Verbeteringen altijd welkom natuurlijk!!! (wel type 2 houden graag :D )

4 Braids, Cabal Minion
4 Thieving magpie (liever shadowmage, maar ja :D)
2 Spiritmonger
2 Glacial wall

4 pernicious deed
4 chainer edict
4 squirrel nest
4 counterspell
4 fact or fiction
2 force spike
1 syncopate
1 confound

Met landen moet ik nog ff prutsen, maar het ziet er nu ongeveer zo uit:
2 yavimaya coast
1 Llanowar wastes
1 ancient spring
1 sulfur vent
2 salt marsh
8 island
5 swamp
4 forest
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ziet er leuk uit maar een paar opmerkingen.

1. Aangezien je met 3 kleuren speelt kun je vaak mana screwed raken zorg daarom dat je mana curve optimaal is aangepast. Dit zul je merken na een hoop test plays.

2. Beter is nog om blauw eruit te laten. Aangezien je Braids zo snel mogelijk op tafel wilt is dit moeilijk te combineren met counters plus dat je voor een counterspell UU nodig hebt en voor Braids 2BB kan dat nog vaak moeilijk worden.

3. Ik zou voorstellen om 4 Llanowar Elves + 4 Llanowar Dead erin te doen.
Drop 2 Pernicious Deed voor 2 Phyrexian Arena.

4. Ik denk dat misschien nu Magpie wel beter is aangezien deze flying heeft en r toch vaak met zwart wordt gespeeld. Mischien en Sleeper's Robe in je side doen. http://www.nedermagic.nl/meerinfo.asp?cardid=23168.

5. Kijk ff tussen de decklists voor een Braids_Nest deck van mij. Misschien doe je wat iedeen op.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Plaats reactie