Burn/Goblin post M12

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Burn/Goblin post M12

Bericht door Lolloler »

Hi all,

Ik ben weer bezig met een nieuwe deck idee, deze is voor post M12. Daarmee bedoel ik dus SOM-M12-INN. Het doel van het deck is uiteraard lekker burnen, en uiteindelijk de Chancellor of the Forge casten voor de finishing touch met behulp van de Geosurge. Het is een singleplayer T2 deck, en ik dit is pas het eerste concept dus er is nog niet mee gespeelt. :) Comments welkom!

// Land // 20 //
20 mountains

// Spells // 18 //
3 Kuldotha Rebirth
3 Geosurge
4 Goblin Grenade
4 Shock
4 Incinerate

// Creatures // 18 //
4 Goblin Fireslinger
4 Goblin Arsonist
3 Goblin Chieftain
3 Chancellor of the Forge
4 Memnite


// Other // 4 //
2 Chandra, the Firebrand
2 Panic Spellbomb

// 60 Cards //
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Burn/Goblin post M12

Bericht door pi »

Wat is het nut van de chancellor? Je moet er al haast die surge voor spelen om hem uberhaupt ooit een keer te casten en als hij in het spel komt heb je niet zo heel veel creatures aangezien je er niet veel speelt en dus ga je niet gek veel tokens maken. Dan moet je nog een beurt gaan wachten voor hij zelf ene keer aan gaat vallen. Zou moltensteel dragon niet veel beter bij je taktiek passen?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Burn/Goblin post M12

Bericht door Lolloler »

Mmmh, het is idd niet te doen om hem gewoon te casten ik heb daar echt die surge voor nodig ja, klopt. Ik had hem er meer in gedaan om de ability die je zelf al noemde en stel dat ik hem in me openingshand heb kan ik toch alvast een token neer gooien met haste.

Maar als ik Moltensteel Dragon speel heb ik toch weer 3 open plekken voor leuke spells. Hoe denken jullie over Reverberate? Lijkt me een vrij sterke spell, ook handig tegen control?
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Burn/Goblin post M12

Bericht door Dragonheart »

Hmmm. 6 artifacts voor je Rebirth. 11 echte goblins voor je 4 grenades. 20 land voor je 4cc spells. Op het eerste gezicht ziet dit er erg inconsistent uit.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: Burn/Goblin post M12

Bericht door ixo »

Lolloler schreef:Hoe denken jullie over Reverberate? Lijkt me een vrij sterke spell, ook handig tegen control?
meer een sideboard kaart, maar wellicht zijn er betere?
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Burn/Goblin post M12

Bericht door Lolloler »

@Dragonheart, het is een allereerste concept.. :P (Ja, smoesjes...)

Eigenlijk even wachten wat voor leuke Gobbo's er in Innistrad zitten, maar ik zit er aan de denken om er een rood-artifact burn deck van te maken. Er zitten genoeg leuke artifacts in het SOM block. Mmh, ik ga deze optie eens bekijken in MWS.
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Plaats reactie