Hulp nodig bij het bouwen van een deck

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Hulp nodig bij het bouwen van een deck

Bericht door Donnie Darko »

*Dit deck is niet serieus bedoelt, maar ik zie het als een uitdaging om het zo competitief mogelijk te maken*

Er bestaan 0/1 goat tokens, en Quesred en ik vroegen ons eens af waarom. We vonden op Gatherer een aantal Goat gerelateerde kaarten, de belangrijkste zijn:
goatnapper
springjack pasture
springjack shepherd

En natuurlijk een selectie van geiten:
mountain goat
zodiac goat
wild colos
crested craghorn
colos yearling
battering craghorn
En voeg daar de changelings aan toe.

Met wat voor suggesties kunnen we komen om het deck dat zal draaien om goatnapper en de springjacks, te verbeteren?
Mocht er een redelijk deck komen dan ga ik het zeker maken!
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
Quesred
Master
Berichten: 112
Lid geworden op: do jul 07, 2011 5:36 pm

Re: Hulp nodig bij het bouwen van een deck

Bericht door Quesred »

Geen idee hoe de Planar Magic variant werkt, maar daar zou Goldmeadow dus mooi helpen :P

EDIT: Imagecrafter,Mistform Mask, Mistform Mutant,Standardize, Unnatural Selection ain't bad met een paar goatnappers. En sowieso iets om die goatnapper steeds weer mee naar je hand te krijgen voor unlimited goatnapping! Mirror Entity is sowieso niet slecht lijkt me. Alleen de keuze moet wel worden gemaakt welke kleuren we gaan nemen, maar dat zien we wel ^^

Zedruu the Greathearted natuurlijk ^^

Mtenda herder
Cloudgoat Ranger
Springjack Shepherd
Knight of Meadowgrain

Glory of Warfare is nice als je er veel van hebt en ik zag een dude Furystoke Giant gebruiken, die geniaal is als je flink wat tokens hebt liggen. (zie: http://www.wizards.com/magic/magazine/A ... ly/boab/38 voor een winnend goat-deck, alhoewel hij ook goblins en giants gebruikt die toch minder in het thema passen. Maja dat moet ook wel want goat-themed kaarten houden eenmaal een keer op.)
Plaats reactie