EDH: Omnath

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: EDH: Omnath

Bericht door pi »

Je wordt steeds minder cyborg?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: EDH: Omnath

Bericht door Jibz »

minder cyborg? wat bedoel je? xD

EDIT: 2 seconden na het klikken van post denk ik dat ik snap wat je bedoelde... minder als een bot spelen (met precon) right?

Ja klopt, ik probeer zoveel mogelijk van dat precon te maken, hoewel die dingen van zichzelf al nice in elkaar zitten moet ik zeggen.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: EDH: Omnath

Bericht door ixo »

ooh ghave... wat een vervelende general is dat zeg :P
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: EDH: Omnath

Bericht door pi »

Jibz schreef:... wat me waarschijnlijk doet zakken tot onder de 90% preconstructed (y)
pi schreef:Je wordt steeds minder cyborg?
Je zegt "me", dus hebt het over jezelf?

Flauw grapje, en nog minder leuk als je hem ook nog uit moet leggen :P.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: EDH: Omnath

Bericht door Jibz »

@pi: oh zo, derp fail

@ixo: Hij is zo leuk :) Alleen niet als mn broer een Patron of the Nezumien nog zoiets wat mij verhindert mn saprolings the saccen neerlegt.... (hij speelt met de Mimeoplasm precon)
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: EDH: Omnath

Bericht door ixo »

Jibz schreef:@ixo: Hij is zo leuk :) Alleen niet als mn broer een Patron of the Nezumien nog zoiets wat mij verhindert mn saprolings the saccen neerlegt.... (hij speelt met de Mimeoplasm precon)

Ghave is alleen leuk als je er mee speelt, en ik speel vaak genoeg tegen hem als tegenstander en dan wordt ie vervelend :P ik speel meestal als ik tegen ghave moet aether snap worden ze vrolijk van :)

trouwens speel jij ook iets met die squirrel combo? Squirrel nest en nog een kaart.... creërt infinite squirrel tokens, daarna gaat de ghave deck je swarming met infinite tokens of wat dan ook :P
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: EDH: Omnath

Bericht door Jibz »

Nee volgens mij niet.. wilde squirrel nest wel bij die lading erbij laten komen, maar niet gedaan omdat hij out of stock was of te duur (wilde bij deze lading niet teveel erin stoppen, december is al duur genoeg :):))

Ik kreeg vorige keer dat ik tegen mn broer en zn huisgenoot speelde een akroma's vengeance toen mn broer een Patron of the Nezumi had liggen over al een mn tokens heen... dat vond ik ook niet zo leuk...
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: EDH: Omnath

Bericht door pi »

Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: EDH: Omnath

Bericht door ixo »

pi schreef:Earthcraft
die ja ::)
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Plaats reactie