black green elf deck

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Madmonkey
Advanced
Berichten: 20
Lid geworden op: zo okt 16, 2011 3:58 pm

Re: black green elf deck

Bericht door Madmonkey »

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: black green elf deck

Bericht door pi »

Heb je gezien dat dat deck een type 2 deck is van toen Lorwyn block daar nog in zat? Het is dus gemaakt voor een heel ander formaat. Daarnaast is het heel logisch om changelings te combineren met een tribal deck het is moeilijk netdecken te noemen als je dat zelf ook zou verzinnen. Als je alles waar al een voorbeeld van online te vinden is netdecken wil noemen dan ben je vrijwel altijd aan het netdecken, het internet is zo groot en er zijn zo veel magic spelers dat dat bijna niet te voorkomen is.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: black green elf deck

Bericht door Dragonheart »

Touche. Je hebt er eentje gevonden.

Meestal als ik netdeck, dan neem ik echter een deck dat ergens gewonnen heeft. Een kopie van een deck dat Random McRandom gemaakt heeft, leidt nergens toe. Op die manier is het punt van Pi zeer valide: ik weet zeker dat indien ik lang genoeg zoek er ergens in de wereld iemand op een obscure site een deck gepost heeft dat lijkt op de hier geplaatste lijst. Dat lijkt me zeker geen reden om het dan maar in de prullenbak te gooien.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Plaats reactie