Tips landfall deck

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Underdog
Adept
Berichten: 286
Lid geworden op: di sep 07, 2010 2:05 pm
Locatie: Limburg(BE)

Tips landfall deck

Bericht door Underdog »

Momenteel zit ik met 4 Knight of the Reliquary s die in geen van mijn decks passen . Daarom ben ik vanplan een landfall deckje te maken. Kan iemand mij tips geven welke kaarten goed samen gaan met men 4 knights ?

Voorlopig heb ik deze kaarten al:
lands
Sejiri Steppe x4

creatures
Knight of the Reliquary x 4


GRTZ
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Tips landfall deck

Bericht door pi »

Heb je al eens een zoekmachine gebruikt? Ik bedoel, je had toch minstens naar alle kaarten met landfall kunnen kijken?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Underdog
Adept
Berichten: 286
Lid geworden op: di sep 07, 2010 2:05 pm
Locatie: Limburg(BE)

Re: Tips landfall deck

Bericht door Underdog »

jup heb ik gedaan ;)
Maar er zullen toch wel een paar zeer goede kaarten zijn (zonder landfall) die in een landfall deck passen , niet ? :)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Tips landfall deck

Bericht door pi »

Jup, heb je al een zoekmachine geprobeert?

Je vraagt ons min of meer je deck voor je te bouwen. Het is toch wel een beetje de verwachting dat je er zelf eerst echt wel wat meer moeite in stopt.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
GuardianGI
Expert
Berichten: 70
Lid geworden op: wo jul 15, 2009 7:48 pm
Locatie: Langedijk

Re: Tips landfall deck

Bericht door GuardianGI »

geen landfall deck zonder groen, en voor landfall decks vind ik harrow echt een top kaart, om de doodsimpele reden dat je hiermee 2 niet getapte landjes het spel in helpt op INSTANT SPEED!
en dan zou ik verder kijken naar kaarten die bijvoorbeeld power en touchness equal to the amount of forrest you controll oid hebben.
ik zou zeggen kijk welke van deze kaarten je heb: http://gatherer.wizards.com/Pages/Searc ... Bforest%5D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Tips landfall deck

Bericht door Jibz »

Je wil misschien ook nog Baru, Fist of Krosa, die heeft een landfall ability met forests maar zal niet zo getagged worden, en een mini-overrun gaat er altijd wel in, toch?
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Underdog
Adept
Berichten: 286
Lid geworden op: di sep 07, 2010 2:05 pm
Locatie: Limburg(BE)

Re: Tips landfall deck

Bericht door Underdog »

hmmm leuk leuk :) zelf heb ik amper groene kaarten , maar een kameraad van mij heeft een aantal kaarten die ik wel kan gebruiken
speciaal voor Pi zal ik nu geen vragen meer stellen en zelf een deckje samen stellen.

GRTZ ;)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Tips landfall deck

Bericht door pi »

Je hoeft niet per se het helemaal zelf te doen, maar ik heb hier 2 kaarten, wie maakt voor mij er een deck mee is toch wel een beetje erg lui.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Underdog
Adept
Berichten: 286
Lid geworden op: di sep 07, 2010 2:05 pm
Locatie: Limburg(BE)

Re: Tips landfall deck

Bericht door Underdog »

tips geven is toch geen deck bouwen ... Die 2 mensen die wel een gevraagde reactie hebben geplaatst hebben toch ook geen deck gebouwd ? Ze hebben me links gegeven waarmee ik zelf sneller een deck kan bouwen.

Pi , niet te lui geweest om mijn vraag beter te lezen ? ;)
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Tips landfall deck

Bericht door Jibz »

Wat Pi meer bedoelt is: Je zegt ik heb deze 2 kaarten, ik wil landfall, let me hear those suggestions... Ik ben het wel met pi eens dat je beter eerst zelf een zoekmachine kan gebruiken en een eerste versie dan wel een beginnetje posten, weten we gelijk meer welke kant je op wil.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Tips landfall deck

Bericht door Jibz »

Wat Pi meer bedoelt is: Je zegt ik heb deze 2 kaarten, ik wil landfall, let me hear those suggestions... Ik ben het wel met pi eens dat je beter eerst zelf een zoekmachine kan gebruiken en een eerste versie dan wel een beginnetje posten, weten we gelijk meer welke kant je op wil.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Underdog
Adept
Berichten: 286
Lid geworden op: di sep 07, 2010 2:05 pm
Locatie: Limburg(BE)

Re: Tips landfall deck

Bericht door Underdog »

ok snap het :p

lands
Selesnya Sanctuary x 4
Sejiri Steppe x4
Forest x 12
plains x 4

creatures
Knight of the Reliquary x 4
Steppe Lynx x 4
turntimber Basilisk x 4
Baloth Woodcrasher x 4
Ruin Ghost x 4

other
Primal Bellow x 4
Khalni Heart Expedition x 4
Harrow x 4
Adventuring Gear x 4

het zijn geen topkaarten , maar om onder vrienden te spelen lijkt het me toch wel leuk
En ik zou eigenlijk liever groen/wit/zwart spelen alleen maar voor Ob Nixilis, the Fallen :)
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Tips landfall deck

Bericht door Jibz »

Frontier Guide wil je vast ook hebben. en als je toch voor de woodcrashers gaat misschien ook Collective Voyage om in een keer een hele hoop landjes in het spel te brengen.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Underdog
Adept
Berichten: 286
Lid geworden op: di sep 07, 2010 2:05 pm
Locatie: Limburg(BE)

Re: Tips landfall deck

Bericht door Underdog »

is frontier guide's abilitie nie een beetje duur ? 4 mana om een land te zoeken . EN WOW , collective Voyage is echt wel nice :D een killerkaart in een landfalldeck :)
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Tips landfall deck

Bericht door Jibz »

Je verzekert je wel van een extra landje in het spel elke beurt. In magere tijden is het handig om daarmee een landfall 2 keer per beurt te triggeren. Maar als je ervanuit gaat dat je altijd wel genoeg landen in je hand zal kunnen krijgen heb je hem natuurlijk niet nodig.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Plaats reactie