WOEI! Leuke beesies

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

WOEI! Leuke beesies

Bericht door Sab! »

Owke, hier nog een deckje van mij. Ik gebruik dit deckje bij MTGO en tot nu toe werkt het aardig!
Games: 18
Wins: 15
Loss: 3

Komptie:

Land ( 26 ):
-4* Llanowar Wastes
-4* Tainted Wood
-9* Forest
-9* Swamp

Creatures ( 24 ):
-4* Spiritmonger
-3* Elvish Piper
-2* Birds of Paradise
-4* Gea's Herald
-2* Llanowar Elves
-2* Mindslicer
-2* Phyrexian Scuta
-3* Necravolver
-2* Sengir Vampire

Artifact ( 8 ):
-4* Howling Mine
-4* Chromatic Sphere

Overige ( 14 ):
-4* Pernicious Deed
-2* Might of Oaks
-4* Diabolic Tutor
-2* Haunting Echoes
-2* Crreping Mold

Totaal: 72 Kaarten

:?: Hoe werkt het?
:arrow: Eerst zorg je voor wat opbouw van creatures enzo, vervolgens kan je de hele handel slopen met pernicious deed en je monger regenereren! En dan je tegenstander genadeloos afslachten! (werkt niet altijd, dat weet ik!)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

op zich een heel leuk deckje, alleen waarom speel je met 72 kaarten? Dat is wat veel, beter is het waarschijnlijk om er een aantal kaarten uit te halen zodat de kans groter is dat je de kaarten pakt die je wel wilt.

Ik zou willen voorstellen om de volgende kaarten er uit te halen:

elvish piper (waarom zit die er precies in? Als je hem kunt casten kun je ook bijna ieder ander beest in je deck casten, plus de kicker beesten hun kicker kun je niet dokken als je ze speelt via de piper, dus welke beesten wil je er precies mee in het spel brengen?)

necra volver (je kan gewoonlijk maar 1 van zijn kickers doen, en dan is ie niet zo heel goed)

gea's herald (stop die in je sideboard tezij je ECHT veel counter verwacht)

haunting echoes (hoewel een goede kaart niet helemaal waar je deck op zit te wachten geloof ik)

might of oaks (je grote beesten hebben toch geen vergroting nodig?)

dit zijn 14 kaarten minder om al op 58 te komen verder zou ik 2 land minder spelen, om weer op de 60 te komen zou ik denken aan llanowar dead, ebony treefolk (die pomp treefolk heet toch ebony? is van apocalypse iig), meer llanowar elves of birds, extra scuta of extra sengir misschien dat je zelfs meer kaarten uit het deck wil vervangen voor een van hier voor genoemde kaarten. Ik vind mindslicer persoonlijk ook wel een erg leuke optie in dit deck, misschien dat je die zelfs extra toe wilt voegen.

veel succes met je deck!

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie