Suprise Attack

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Suprise Attack

Bericht door GForce »

7 Swamp
9 Plains
4 Tainted Field
3 Sunweb
3 Rolling Stones
3 Wall of Swords
3 Spirit Link
3 Voice of All
4 Orim's Chant
4 Caves of Koilos
4 Spectral Lynx
4 Vindicate
2 Desolation Angel
3 Phyrexian Arena
4 Death Grasp

Wat vinden jullie ervan ??
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

rolling stones zou ik alleen spelen in een deck dat bijna alleen maar uit walls bestaat, hetgeen best mogelijk is, samen met ook die dwerg die van walls creatures maakt die aan kunnen vallen en walls als die rooie van stronghold (ben naam kwijt, iets met razor volgens mij) die 4/1 first stike is of andere wallas met een behoorlijke toughness zoals shifting wall of zo.

verder heb je spirit link in een deck met slechts weinig creatures die echt veel damage doen, ik zou je zowiezo in een zwart wit deck dan sou link aanraden, maar eigenlijk zou ik aanraden hem helemaal niet te spelen.

Ik twijfel of je een tainted landje in een deck kunt stoppen met slechts 7 swamps, ik zou ze zeker niet 4 keer spelen in een deck dat voornamelijk witte mana nodig heeft, 2 keer hoog uit, ik denk dat een minimum om ze 4 keer te spelen is dat een meerderheid van je landjes swamp moet zijn (bij jou 24 landjes dus 13 of zo).

Verder zou ik wat beesies toevoegen, de putrid warrior is best leuk, en zo zijn er nog wel meer leuke zwarte en witte beesten, iets minder land spelen (afhankelijk wel van wat je nog toevoegd) en nog eens nadenken over of je misschien zoiets als wrath of god, rout of kirtairs wrath wilt spelen, in dat geval wil je alleen kleine snelle efficiente beesies in je deck.

veel succes met je deck,

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ik kan spirit link nog altijd op de beestjes van de tegenstander spelen dan kunnen die niet meer aanvallen !!
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik heb 'm hier niet bij de hand, maar ik geloof dat hetzelfde geld voor soul link. Maar, dat zeg ik, je wilt liever met betere kaarten spelen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie