google de beste zoekmachine?
Moderator: Admins & Moderators
google de beste zoekmachine?
de voordelen van google:meest bekend.
in de meeste talen van de wereld.
vind het meest.
nadelen van google:veel commercieel,eerste bladzijde alleen maar advertisement.
duurt een tijdje voordat hij nieuwe sites vind.
dus david, je krijgt de kans om google te verdedigen nu
in de meeste talen van de wereld.
vind het meest.
nadelen van google:veel commercieel,eerste bladzijde alleen maar advertisement.
duurt een tijdje voordat hij nieuwe sites vind.
dus david, je krijgt de kans om google te verdedigen nu
sometimes i look in the mirror and i wonder.
is it really me looking back?
is it really me looking back?
Re: google de beste zoekmachine?
Dat een zoekmachine bekend is is natuurlijk helemaal geen voordeel voor de gebruiker. Maar waarom is de zoekmachine bekend?sumilidon schreef:de voordelen van google:meest bekend.
6 jaar geleden was google nog helemaal niet zo bekend. Toen waren Yahoo! en Altavista de bekendste. Een a twee jaar later sprak niemand meer over zoekmachines maar alleen nog maar over google, zonder dat er (veel) reclame voor google is gemaakt. Hoe komt dat? Omdat google veel beter is dan alles wat er was en mensen dat voortzeggen.
Ik hoef google niet te verdedigen. De feiten spreken voor zich. Als jij google niet wil gebruiken moet je dat vooral niet doen maar voor mij is er geen andere zoekmachine.
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
- system_failure
- Master
Wat voor problemen heb je als webmaster dan met google?
Ik kan trouwens met analytics niet vinden van welke pagina's er naar mijn site gelinkt wordt (alleen de domeinen). Kijk ik niet goed of is het er niet? Nedstat had dat wel maar die zijn out of the question sinds ze popups genereerden op mijn site.
Ik kan trouwens met analytics niet vinden van welke pagina's er naar mijn site gelinkt wordt (alleen de domeinen). Kijk ik niet goed of is het er niet? Nedstat had dat wel maar die zijn out of the question sinds ze popups genereerden op mijn site.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
als gebruiker vind ik google iig bets wel top .
Als webmaster heb ik er nog niet echt problemen mee gehad, dus daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.
mazzel
pi
als gebruiker vind ik google iig bets wel top .
Als webmaster heb ik er nog niet echt problemen mee gehad, dus daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Sab!
- Administrator
- Contacteer:
@luitzen, het is niet het zoeken dat vervelend is, het is meer nieuwe sites in de zoekmachine krijgen dat erg lastig is. Een tijdje terug heeft google een zgn 'sandbox' filter in gebruik genomen, waardoor nieuwe sites de eerste 3 maanden van hun bestaan (met uitzondering van de eerste week ofzo) praktisch onvindbaar zijn. Vind ik zelf vrij jammer sinds ik toch wel een aantal publicaties heb staan die het nog net echt heel goed doen.
@david, nee het kan ook echt niet. Dat vind ik zelf ook af en toe wat naar. Als je op google gaat zoeken naar backlinks vindt je ze vaak ook niet.
@david, nee het kan ook echt niet. Dat vind ik zelf ook af en toe wat naar. Als je op google gaat zoeken naar backlinks vindt je ze vaak ook niet.