magic toernooi op forum

Discusier hier over Magic Workstation, een handige tool om je decks in the beheren en uit te proberen.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

moet je oefenen :).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
/-\rne
Master
Berichten: 170
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 9:13 pm
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Bericht door /-\rne »

nja, je zou toch ook gewoon een lijst met gespeelde games kunnen maken, niet als een tournament, maar gewoon een topic met gespeeld games, met een top 10 aan spelers ofzo.. kun je zelf bepalen hoeveel je er speelt, kunt ook nog top 10 in verschilende formats maken ofzo,
als er daar genoeg mensen mee doen, kun je op den duur ook wel tournooien gaan organizeren op mws denk ik, maar het idee is opzich wel leuk om het forum iets actiefer te krijgen ofzo :) ik wil opzich ook best helpen met het opzetten van zoiets.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

die mensen zijn het probleem, als er mensen zijn dan kun je daarna wel denken over de implementatie. Als je een geweldig plan hebt voor meer mensen, graag.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Yoris
Expert
Berichten: 73
Lid geworden op: zo jan 06, 2008 12:18 pm
Locatie: Nieuwegein

Bericht door Yoris »

Hey,

We hebben sowieso de mensen van dit forum. Ik wil wel mee doen.
Maar ik zie een ander probleem. namelijk netdecks. Zeker in extended, maar ook in T2, kun je gewoon ziek goede decks maken. En als je zegt dat je met je deck speelt wat je in het echt ook hebt, kun je dat natuurlijk nooit controleren...
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Hoezo is dat een probleem? Je kunt dus op MWS spelen wat je wil en zelfs wat je niet hebt. Uiteindelijk gaat het ook niet om wat je hebt. Indien je naar een "echt" toernooi gaat en je wil een bepaald deck spelen, dan leen je de kaarten toch ook van iemand anders?
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Yoris
Expert
Berichten: 73
Lid geworden op: zo jan 06, 2008 12:18 pm
Locatie: Nieuwegein

Bericht door Yoris »

Ik stoor mij er soms aan dat er op MWS zoveel met netdecks wordt gespeeld. maarja, als iedereen het doet zal het niet zo'n groot probleem zijn...wel minder leuk vind ik dan.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

niks houdt je tegen om een eigen beter deck te bouwen toch?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
evilpoffertje
Adept
Berichten: 292
Lid geworden op: zo nov 12, 2006 4:24 pm
Locatie: hoogeveen

Bericht door evilpoffertje »

Ik speel zelf op MWS ook wel met decks die ik niet heb, maar wel zelfverzonnen decks (dus niet gekopieerd en ook van plan om te kopen) die bijv. niet restricted/banned kaarten bevatten (meestal een leuke deck met casual kaarten enzo:))
Plaats reactie