Altered Art

Gave premium kaart, pre-release kaart of misprint gezien? Plaats hem hier.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Wist het zelf ook niet? Klinkt nogal vreemd. Hij weet toch wel hoe hij eraan komt?
Erik Louman
Master
Berichten: 176
Lid geworden op: zo nov 05, 2006 8:42 pm
Locatie: Dordrecht

Bericht door Erik Louman »

vrij grote handelaar, paar duizend ebay refs, koopt wss partijen op.
craprotation
Erik Louman
Master
Berichten: 176
Lid geworden op: zo nov 05, 2006 8:42 pm
Locatie: Dordrecht

Bericht door Erik Louman »

Afbeelding
sjonge, die krengen gaan voor 25 euri, #$!% duur zeg:S
craprotation
Gebruikersavatar
evilpoffertje
Adept
Berichten: 292
Lid geworden op: zo nov 12, 2006 4:24 pm
Locatie: hoogeveen

Bericht door evilpoffertje »

25 euro vind ik anders niet zo veel? Natuurlijk is het veel te veel voor zo'n kaartje, maar ik kan me er iets bij voorstellen (bijv. je verzameld ze)
Erik Louman
Master
Berichten: 176
Lid geworden op: zo nov 05, 2006 8:42 pm
Locatie: Dordrecht

Bericht door Erik Louman »

Ja allicht is er een markt voor, ik overweeg zelf ook om ze aan te schaffen omdat altered art nou eenmaal zo verfrissend is. Maar het is gewoon asociaal van wizards dat er zo extreem weinig van worden geprint, zo maak je iets bijzonders alleen beschikbaar voor mensen met veel geld.
Er zijn wel meer dure kaarten, maar die zijn op een heel natuurljkere manier duur geworden. Dubbellandjes en de P9 zijn ooit gewoon te koop geweest voor minder dan 5 euri; dci foils daarentegen zijn kunstmatig zeldzaam gemaakt.
Ik begrijp dat het in wezen in het belang van het voortbestaan van Mtg is; zonder judges geen toernooien, zonder toernooien zakt de markt in en DCI foils zijn een leuk lokkertje voor nieuwe judges.
Het suffe is alleen dat de afwijkende plaatjes van DCI foils niet nonfoil blackbordered én in een normale oplage worden geprint en daardoor niet beschikbaar zijn voor de massa.



trouwens what the #$!% doe ik nou weer, mijn eigen altrered art topic volspammen met ALTERNATIVE ART.
oh oh oh, da's totaal iets anders. je wordt ook zo op het verkeerde been gezet door iedereen die het maar op een hoop gooit!
craprotation
Gebruikersavatar
evilpoffertje
Adept
Berichten: 292
Lid geworden op: zo nov 12, 2006 4:24 pm
Locatie: hoogeveen

Bericht door evilpoffertje »

Hmmz... Ik vind het niet zo asociaal van wizzards. Zonder hun geen magic denk ik dan maar, boeien. Mij lijkt het wel leuk om zo'n dingetje te hebben, maar wil er niet te veel aan uitgeven (duurste kaart los wat ik heb gekocht is een 9th hyppie :P deed ik ook alleen maar voor de art zowatxD)
Erik Louman
Master
Berichten: 176
Lid geworden op: zo nov 05, 2006 8:42 pm
Locatie: Dordrecht

Bericht door Erik Louman »

je spreekt jezelf tegen ;)
craprotation
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Als de DCI kaarten nou iets anders zouden doen zou ik het met je eens zijn. Maar deze DCI kaarten hoef je helemaal niet te hebben voor je deck. Ze zijn puur om te verzamelen en als er meer van zouden zijn zouden ze juist niet meer speciaal zijn.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik ben niet zo'n fan van foils, dus om die reden kan ik me er wel in vinden dat er ook non-foil versies gedrukt zouden moeten worden. Maar in de praktijk zal ik toch de originele versies willen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Erik Louman
Master
Berichten: 176
Lid geworden op: zo nov 05, 2006 8:42 pm
Locatie: Dordrecht

Bericht door Erik Louman »

Ik vind nonfoil zelfs mooier dan foil
(tenzij de nonfoil wb is - een bb accentueert kleuren mooier)
Ik zou altijd voor de bb nonfoil gaan.

In mijn wizard deck speel ik van een paar kaarten verschillende plaatjes, zoals voidmage prodigy en temporal adept. sommige mensen willen juist altijd setjes van 4 dezelfde, ik snap dat niet :P
Wat mij betreft mogen ze wel weer eens een serie uitbrengen met hetzelfde art beleid als de Fallen Empires (voor elke common 3 of 4 verschillende plaatjes)
craprotation
Gebruikersavatar
evilpoffertje
Adept
Berichten: 292
Lid geworden op: zo nov 12, 2006 4:24 pm
Locatie: hoogeveen

Bericht door evilpoffertje »

Erik Louman schreef:je spreekt jezelf tegen ;)
? Bedoelde je mij?

Ik ben het ook eens dat er verschillende arten mogen komen voor kaarten.
Plaats reactie