Hulp gevraagd voor het Belgisch Mtg forum !

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie

Vinden jullie dat seb z'n template moet delen of niet !

Ja
2
50%
Nee
2
50%
 
Totaal aantal stemmen: 4

Darth Unkel
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: wo jun 20, 2007 3:25 pm

Hulp gevraagd voor het Belgisch Mtg forum !

Bericht door Darth Unkel »

Geachte lezers,

Omdat de Belgische mtg community geen echte eenheid vormt ( door de taalgrens - Vlaanderen/Walonië ) heb ik een jaar geleden een poging ondernomen om toch een forum voor de Belgische magic community te stichten : http://zulu.messageboard.nl/12537/index.php

Dit blijkt redelijk te werken maar is nogal amateuristisch opgebouwd. We maken nog steeds gebruik van een gratis host ... Nu heb ik besloten om toch een stapje verder te gaan en we hebben met onze plaatselijk magicclub ( waarvoor ik geen reclame zal maken ) webruimte gekocht. Daarop zou ik ook het nieuwe nationale forum willen plaatsen. Ik ben dus op zoek gegaan naar een passende template en ben op jullie forum terecht gekomen. Nu blijkt dat ik van jullie admin de template niet zou mogen gebruiken voor het Belgische forum ( hij zou nochtans reclame mogen maken ). Heel jammer vind ik dit. Er blijft echter nog een sprankeltje hoop over. Als jullie vinden dat wij ook de zelfde layout voor ons forum zouden mogen gebruiken zou hij misschien nog van mening veranderen ...

Dus graag uw reacties hieronder of ... stemmen in de poll !

PLease ... :oops:
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Ik kan hier wel gaan stemmen... maar in feite... zijn mening is zijn mening.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

aangezien wij ook draaien op zijn webserver, het zijn design is en dit allemaal geheel vrijblijvend voor ons is zie ik niet echt wat je hier denkt te bereiken. Zijn mening lijkt me duidelijk.

Maar als je de layout zo top vindt, waarom verhuis je je mensen niet gewoon hier heen? Wat meer bezoekers vinden we echt niet erg. Het lijkt me sowieso geen slecht idee wanneer kleine forumpjes een beetje samen gaan. Daarnaast komen er wel meer belgen hier.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
/-\rne
Master
Berichten: 170
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 9:13 pm
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Bericht door /-\rne »

hmm maar geloof dat juist hun forum voor zowel frans als nederlandstalige belgen was, en ik hoef hier geen frans op het forum te hebben hoor :P maar verder vind ik het best okay als er meer belgen komen, en wat forums voor dingen in belgië enzo. lijkt me wel goed idee :)

Groetjes, Arne
Gebruikersavatar
evilpoffertje
Adept
Berichten: 292
Lid geworden op: zo nov 12, 2006 4:24 pm
Locatie: hoogeveen

Bericht door evilpoffertje »

Geen belgen a.u.b. :P
Ik vind het trouwens raar dat je hier een poll over maakt.
Darth Unkel
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: wo jun 20, 2007 3:25 pm

Bericht door Darth Unkel »

Wel ik had aan jullie admin gevraagd of ik jullie mening mocht vragen ...

Als er veel lezers van jullie forum er geen probleem mee hadden dat we in België ook de template zouden gebruiken zou hij misschien z'n mening herzien ...

En we hebben inderdaad ook Franse lezers van ons forum ... daarom dat alles in het Engels gepost wordt ...

Maar voor het nieuwe forum zou ik drie delen willen voorzien :

een algemeen Engelstalig gedeelte, een Nederlandstalig en een Franstalig ... tamelijk ingewikkeld dus ...

Ik moet nu dus wel nog op zoek gaan naar een leuke template ( zoals die van jullie ... en die ik dus niet mag gebruiken van jullie admin ... ).
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

ic. geen bezwaren hier.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Kan eventueel ook een oproepje doen of iemand een template wilt maken (tegen vergoeding eventueel).. Dan heb je echt iets origineels, en als je je site naar een wat hoger niveau wilt trekken, is dat misschien nog wel een betere oplossing.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

dat sowieso ja. Schijnt niet eens heel erg moeilijk te zijn zo'n phpbb template.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Darth Unkel
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: wo jun 20, 2007 3:25 pm

Bericht door Darth Unkel »

Helaas hebben we geen inkomsten en gebeurt alles vrijwillig ...

Maar als je iemand zou kennen die een passende template wil maken mag die persoon wel reclame maken op het forum !
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Ik weet niet op wat voor tijdsspanne je zit te denken, maar ik zou je eventueel wel willen helpen. Heb zelf al eerder een template gemaakt voor een ander forum, dus weet grotendeels al hoe PHPBB in elkaar zit.

PB me anders even..
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Plaats reactie