TOPIC KAN GEWIST

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Gesloten
precies
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 9:45 pm

TOPIC KAN GEWIST

Bericht door precies »

verzameling is verkocht, bedankt voor de aandacht
precies
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 9:45 pm

Bericht door precies »

Owjah, dr zit een demonic tutor en 4 oblivion stone bij en ik heb fotos
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Heb je misschien wat specifiekere foto's dan dat op Ebay staan?
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
precies
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 9:45 pm

Bericht door precies »

hey, ja ik heb meer fotos, en zou ook nog wel exta fotos kunnen maken, stuur me maar een mail met wat je wilt zien dan komt het goed
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

mijn gok is dat ie graag zou weten welke 250 rares het nou eigenlijk zijn. Zou ik tenminste willen weten.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Inderdaad ja... Als je daar een lijstje van zou kunnen maken, of anders een goede high-res foto, waarop de kaarten herkenbaar staan, dan zou dat al veel uitmaken..
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
precies
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 9:45 pm

Bericht door precies »

Hey, ik heb geen tijd om prijzen uit te gaan zoeken maar heb een kleine greep uit de rares hier :

ensnaring bridge
veel destructie kaarten zoals dus de 4 obv stone neviryalls disk plague boiler enz

grand arbiter augustin ?
best wat foil rares zoals chord of calling
zowieso een stuk of 3 artifacts die dingen goedkoper maken zoals Ruby Medallion

thran quarry
avatar of discord
rakdos pit dragon
debtors knell

ik heb geen idee wat deze kaarten waard zijn, maar ik kan er een foto van maken, heb ze apart gelegd omdat ze me wel belangrijk leken
Gebruikersavatar
sumilidon
Wizard
Berichten: 507
Lid geworden op: zo jan 02, 2005 11:24 pm

Bericht door sumilidon »

hoi.

ik weet zeker dat een lijst met rares zeer gewaardeerd zou worden.


mocht je te lui zijn om het uit te zoeken, geef ik je hoogstens 20 euro voor de hele brut:P
sometimes i look in the mirror and i wonder.
is it really me looking back?
precies
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 9:45 pm

Bericht door precies »

hahaha, das wel heel weinig zeg

er zitten best goede rares bij, en ook veel play setjes tussen de rares, asian rares foil rares noem het maar op, en dan nog kaarten als demonic tutor.. :P

het zijn naar mijn schatting 7000 of meer kaarten kheb alles nog naar benee afgerond ook, doe een leuk bod het is een plezierige verzameling

groeten
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Je kunt echt niet verwachten dat mensen een leuk bod doen als je zo vaag doet. Het is toch niet zo raar dat mensen willen weten waar ze op bieden?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

in mijn ervaring komt een gemiddelde verzameling niet boven 1 euro per rare die in de verzameling zit uit. Dus als je 250 rares hebt, met een gemiddeld aantal goeie en slechte rares dan haal je misschien wel iets van 200 euro als je mazzel hebt. (Dit kan natuurlijk beter met een bovengemiddeld aantal goeie rares, en slechter met een beneden gemiddeld aantal (dit laatste is in mijn ervaring waarschijnlijker)). Dit is voor veel magic spelers een aardig hoog bedrag. Zeker niet iets waar zij blind mee zullen gaan bieden.

Ik zou pas een bod doen op je verzameling als ik precies wist wat je aan biedt, of als ik het idee heb dat je zo weinig er voor wilt dat het het risico waard is. Overigens heb ik op het moment simpelweg het geld niet over om te kunnen bieden. Wel heb ik tot nu toe 4 verzamelingen overgenomen, ik heb dus wel een beetje ervaring op dit gebied als koper.

Ik zou zelf als verkoper uitzoeken of mijn kaarten wat waard zijn, zo ja zou ik een goeie lijst/foto maken van de kaarten. Zo nee dan zou ik het op een vage omschrijving houden, in de hoop dat iemand een te hoog bod doet en ik een goeie deal heb (er vanuit gegaan dat ik zoveel mogelijk geld wil verdienen).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
precies
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 9:45 pm

Bericht door precies »

Hoi allemaal, ja ik begrijp dat jullie graag willen weten wat er precies inzit, had ik zelf ook willen weten

Maar ik heb echt de tijd niet om een uitgebreide lijst te maken, als dat betekent dat jullie de rest gewoon als crap rekenen, het zei zo...

Ik wil gewoon graag mn kaarten kwijt, en het zijn er erg veel!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

een paar foto's maken kost toch niet zo veel tijd? We proberen je hier alleen een handje te helpen met tot een voor jou ook redelijke deal te komen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gesloten