magictaal:P

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

Één ding, op google vind je ook alles hoor, maargoed. (Ook staat het vaak op de kaart zelf)

Clash: Elke speler pakt de bovenste kaart van zijn deck. Welke speler de hoogste mana heeft wint. (Alle manakosten bij elkaar opgeteld, een kaart zonder kosten = 0 mana) Ook dit staat op de kaart zelf btw.
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Gebruikersavatar
evilpoffertje
Adept
Berichten: 292
Lid geworden op: zo nov 12, 2006 4:24 pm
Locatie: hoogeveen

Bericht door evilpoffertje »

Ik raad je idd aan om gewoon op de kaart kijken, staat het 9 van de 10 keer wel op (behalve rares dacht ik, ik ben ook nog n00b haha:p)

Zijn er tegenwoordig bij starters decks geen beschrijvingen van de abilities?
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

evilpoffertje schreef:Ik raad je idd aan om gewoon op de kaart kijken, staat het 9 van de 10 keer wel op (behalve rares dacht ik, ik ben ook nog n00b haha:p)

Zijn er tegenwoordig bij starters decks geen beschrijvingen van de abilities?
Nope, maar zoals ik zei: Op google staat echt alles. :wink:
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ten eerste: posts kunnen geedit worden, doe dit als je vlak na mekaar post.

ten tweede: toevoeging aan de uitleg over clash, op de kaart staat wat er gebeurt als je wint en je hebt na het clashen de mogelijkheid om je kaart bovenop of onderop je library te leggen.

ten derde: vaak staan op (un)commons de abilities uitgelegd en op rares niet. Sommige bekendere abilities worden al helemaal niet uitgelegd.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie