NederPacks

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

Tenzij mensen dingen verzwijgen zitten er nog behoorlijk veel goede kaarten in de laatste 1/4 packs.

Na Yoda ben jij trouwens mijn grootste held hoor Pi! :wink:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Pi is al sinds meien geburtstag mijn held.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
big M

Bericht door big M »

Yodaboy schreef:Tenzij mensen dingen verzwijgen zitten er nog behoorlijk veel goede kaarten in de laatste 1/4 packs.

Na Yoda ben jij trouwens mijn grootste held hoor Pi! :wink:
veel is natuurlijk al besteld, maar nog niet betaald, dus dat geeft een vertekend beeld.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

veel mensen posten ook niet wat ze open gemaakt hebben, dat zou ook niet goed zijn voor de verkopen. Stel dat ik in de eerste 4 pakjes alle 3 de moxen had gevonden, zou dat de verkopen aangemoedigd hebben? Ik zou me zelfs voor kunnen stellen dat sommige mensen gevraagd is nog even hun mond te houden.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

Ja da's ook weer waar. Maar het kost veel moeite om het niet uit te schreeuwen als je als klein onbetekenend jongetje met je 6 maanden gespaarde zakgeld 1 pack koopt en er een Mox uithaald. :)

Conclusie: Het zijn de grotere namen die de duurdere kaarten hebben gekregen, als ze er al uit zijn. Interessant..... :roll: (not!! :lol: )
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

weer eens wat nederpacks open gemaakt, ze hebben nu 'oldschool' packs, met geen kaart na homelands. Weer een drain :D.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Jron
Advanced
Berichten: 27
Lid geworden op: ma aug 18, 2008 4:41 pm
Locatie: Nispen

Bericht door Jron »

Ook maar eens een paar repacks gekocht. Heb eerder op ebay wat repacks gekocht en daar zat helemaal niks tussen.

Eens kijken wat hier tussenzit. Leuk trouwens met die oude kaarten, bij de repacks op ebay zat veel nieuwe layout en die zijn ronduit lelijk.

Ik zag trouwens vandaag een ebay veiling van iemand die kaarten verkocht. Er stond een Black Lotus op een van de foto's maar die waren zo vaag dat het een gok zou zijn geweest of het een echte was. De 100 kaarten zijn voor 150 euro weggegaan. Mijn maximale bod was 100 euro, meer vond ik onzinnig voor een gokje (100 euro eigenlijk ook al :))
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

heb je die foto?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Jron
Advanced
Berichten: 27
Lid geworden op: ma aug 18, 2008 4:41 pm
Locatie: Nispen

Bericht door Jron »

Jron
Advanced
Berichten: 27
Lid geworden op: ma aug 18, 2008 4:41 pm
Locatie: Nispen

Bericht door Jron »

Er zat trouwens niet bijzonders in die nederpacks. Vond de unlimited plains niet zo grappig :)....
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

als je goed kijkt zie je een soort expansion symbol, die had de lotus nooit. Sowieso geloof ik niet dat het een echte is, zo tussen al die prut kaarten.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie