vraag over verkoop magic kaarten (P3K)

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
TheDoctor
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: za jan 03, 2009 3:31 pm

vraag over verkoop magic kaarten (P3K)

Bericht door TheDoctor »

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op de forums en heb een vraagje.

In de tijd van Ice Age-Homelands heb ik flink Magic gespeeld. Een tijdje geleden was ik aan het opruimen en kwam ik in een van mijn laden flink wat Portals: 3 Kingdoms tegen, waaronder een aantal waardevolle kaarten (Imperial Seal, Rolling Earthquake x2, Ravages of War x2).

Ik heb wat slechte ervaringen met verkopen op Ebay en dergelijke veilingsites, dus ik wil proberen om de kaarten binnen Nederland te verkopen (liefst zonder versturen en zo).

Via Google heb ik dit forum gevonden. Ben ik hier aan het juiste adres? Kunnen jullie me tips geven over andere sites waar ik kan adverteren of winkels die de kaarten van me zouden willen kopen?

Is hier misschien iemand in de kaarten geinteresseerd?

Ik stel jullie hulp zeer op prijs en hoop wat te horen.

Groeten,
Jeroen (theDoctor)
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

Hey Jeroen, welkom hier.

Ebay ben ik persoonlijk ok geen fan van! Maar tot nog toe geen slechte ervaringen gehad. Als je de kaarten wilt verkopen kun je ze het best gewoon op Marktplaats (Www.marktplaats.nl) zetten. Je laat mensen betalen, en zodra de betaling is ontvangen worden de kaarten pas verzonden. Met dit principe handel ik momenteel ok op Marktplaats en nog nooit een probleem gehad.

Natuurlijk kun je ook op deze site een lijstje plaatsen, er zullen waarschijnlijk wel een aantal mensen zijn die geintresserd zijn in de kaarten.
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Hoi,

ik ben eventueel wel geintresseerd, maar dat hangt natuurlijk sterk samen met wat voor prijzen je rekent en wat de staat van de kaarten is. Winkelprijzen wordt het in ieder geval niet.

Misschien kun je een lijstje maken met waar het om gaat?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
TheDoctor
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: za jan 03, 2009 3:31 pm

Bericht door TheDoctor »

Het gaat om de volgende kaarten (ik noem alleen de rares) uit de (engelstalige) Portal 3 Kingdoms set.

Zwart:
Ambition's Cost
Imperial Seal

Blauw:
Balance of Power
Exhaustion x2

Groen:
Hua Tuo, Honored Physician
Marshaling the Troops
Riding the Dilu Horse
Taoist Mystic

Rood:
Dong Zhou, the Tyrant
Relentless Assault
Rolling Earthquake x2
Warrior's Oath
Yellow Scarves General
Yuan Shao, the Indecisive

Wit:
Kongming's Contraptions
Ravages of War x2

De kaarten zien eruit alsof ze vers uit de pakjes komen.

Ik weet ongeveer voor hoeveel de kaarten op Ebay aangeboden/verkocht worden. Dus dat gebruik ik als uitgangspunt voor de waarde van de kaarten.
johanvl
Master
Berichten: 197
Lid geworden op: wo jun 20, 2007 1:17 pm

Bericht door johanvl »

Hoi,

ik ben wel geintereseerd in ravages of war, imperial seal, riding the dilu horse en rolling earthquake.

kan je hiervoor is een prijsje maken per kaart aub?

grtz
Plaats reactie