MTG Forge

Discusier hier over Magic Workstation, een handige tool om je decks in the beheren en uit te proberen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

MTG Forge

Bericht door Saint »

Hey allemaal,

Heb laatst het abandonware magic spel gedownload, shandalar is nog steeds leuk maar allemaal ouwe zooi dus na een beetje googlen vond ik MTG Forge ( http://mtgrares.blogspot.com/ ).
Gratis en alles zit er in om solo te spelen met of zonder card art, (geen netwerk iets ofz dus maar nogsteeds leuk om een deck te proberen) kon er niet echt een post over vinden dus als je het wat vindt, Enjoy :D
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

wat is het voordeel ten opzichte van MWS? Alles wat je noemt kan ook in MWS.

Overigens heeft Abe Sargent hier over geschreven:
http://www.starcitygames.com/magic/mult ... Quest.html

Een van zijn bevindingen was dat er nog best wat bugs in zitten als ik me goed herinner.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ik zou me god niet weten wat de voordelen zijn kweet alleen dat t gratis was :P en buggy naja niet echt alleen wat ik merkte was alsje bijv dark ritual cast dat die dan de mana niet pakt maar verder heb ik niet echt iets van bugs gemerkt
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

maar dat biedt MWS ook, zeg maar het odnerwerp van dit subforum. Wat biedt MTG Forge boven MWS? Anders is dit een beetje een loze discussie zeg maar.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Heb je gelijk in, kd8 alleen omdat MWS niet gratis is t een leuke vervanger was aangezien t gratis is, was goed bedoeld :P
Post locken dan maar ^-^
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

MWS is gratis als de advertenties je niet veel uitmaken. Ik heb de betaalde versie en heel erg veel verschil is er niet met de gratis versie.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Oooh dat wist ik niet, werd niet echt duidelijk toen ik die site las, ga ik ook maar is mws downloaden :D

Edit: MWS gedownload en gespeeld, forge is meer geautomatiseerd (zegmaar de regels worden voor je toegepast) zoals bijv de oude Magic game was (die uit 1993 ofz), MWS is meer echt zoals een echt spel magic je moet de regels zelf volgen alsje bijv wilt kan je gewoon op je deck blijven klikken en kaarten pakken, voor solo is denk ik forge toch leuker aangezien je dan echt tegen een computer speelt, maar dat is natuurlijk mijn mening ^_^
Plaats reactie