HQ magic proxies van elke serie in superkwaliteit

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

jeffrey1985
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: zo okt 11, 2009 2:55 pm

HQ magic proxies van elke serie in superkwaliteit

Bericht door jeffrey1985 »

k maak HQ proxies in kleur op fotopapier. ik kan elke kaart uit elke serie aanbieden zelfs de speciale promo's en player rewards enz.

dit is ideaal als je met je deck wilt spelen en niet alle kaarten hebt

kaarten worden op speciaal fotopapier op maat van een magic kaart gemaakt
je hoeft hem alleen maar uit te knippen en te schuiven in een hoesje op een crap-kaart


ik kan foto's mailen zodat je kan inzoomen om te zien hoe goed de kwaliteit is

Bij interesse en vragen kun je me mailen op jeffreynuyten@hotmail.com
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Je weet dat dit schending is van copyright en dus niet legaal?
alexblackdeck
Expert
Berichten: 72
Lid geworden op: di mei 05, 2009 10:32 pm

Bericht door alexblackdeck »

ik zoek wat niet van echt te onderscheiden beta black lotussen.. :D
jeffrey1985
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: zo okt 11, 2009 2:55 pm

Bericht door jeffrey1985 »

nee dat wist ik niet is dat zo? dan zal ik mijn advertentie er afhalen
ik wil slechts mijn mede-magicers een gunst bewijzen door ze in plaats van een proxy geschreven met een lelijke stift ze te laten spelen met mooie proxies
Marnix14
Expert
Berichten: 54
Lid geworden op: do mei 21, 2009 5:06 pm

Bericht door Marnix14 »

tuurlijk is dat zo, anders kan iedereen gewoon een paar mooie zwarte lotusjes uitprinten en die doorverkopen/ruilen.
ik heb geen onderschrift!
alexblackdeck
Expert
Berichten: 72
Lid geworden op: di mei 05, 2009 10:32 pm

Bericht door alexblackdeck »

Ik heb trouwens wel vernomen dat je uitmoet kijken op ebay voor valse moxen enzo.. het is nou niet bepaald een bankbiljet met een watermerk etcetera zon kaartje
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

Lol wel dom als het illegaal is dit is gewoon fotopapier das best goed te onderschijden van echte kaarten... Foto papier is trouwens best l33t om covers te maken voor dvds ofzo of games :P maarja dwaal weer af :lol:
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Dom? Een boek kopiëren is ook schending van copyright. Het maakt niets uit of je kunt zien of het hetzelfde boek is als je de tekst kopiëert. En in het geval van magic kaarten gaat het om de afbeelding waar Wizards of the Coast het copyright op heeft.
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Je mag een boek best kopiëren, mits je het maar doet voor eigen gebruik. Dus als jij een boek hebt gekocht, mag je daar normaliter zonder problemen een kopie van maken.

Echter zoals Jeffrey voorstelt mag het natuurlijk niet, omdat je auteursrechtelijk beschermd materiaal verveelvoudigd en ter beschikking stelt aan derden met waarschijnlijk ook nog eens een commercieel oogmerk.

Neemt niet weg dat ik best interesse heb in een proxy P-10 (dus ook met de Library). Ik zou die wel graag willen gebruiken voor Cubedrafting.

Er is trouwens iemand die MTG-proxies verkoopt op het internet met een hele site. Die proxies zijn dan ook best wel weer duur, en zijn dan met kaart en al, dus niet alleen een los papiertje. Kortom het zij goed uitgevoerde nepperds. Als WotC daar geen actie tegen onderneemt, denk ik dat ze ook niet wakker liggen van een paar fotokopieën.
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

iemand waar ik wel eens mee geruild heb deed zoiets ook, alleen drukte ie dan een hele kaart, ipv een papiertje dat je voor een kaart moest stoppen. Hij maakte ook dingen als foil P9 en zo op die manier... Misschien dat Wizards zolang het op kleine schaal gebeurt het oogluikend toestaat.

Bedenk je wel dat kaart + proxy anders oogt in een hoesje dan kaart of kaart beschreven met stift (voor iemand die weet waar hij op moet letten). Proxies die je de mogelijkheid geven vals te spelen kunnen nooit goed zijn.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
cruisin
Advanced
Berichten: 21
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 12:31 pm

Bericht door cruisin »

Mensen die dit kopen en aanbieden zijn echt paupers.
alexblackdeck
Expert
Berichten: 72
Lid geworden op: di mei 05, 2009 10:32 pm

Bericht door alexblackdeck »

Mensen die denken modieus te zijn door geen stijlerig pauper te roepen zijn de ware volkse paupers :roll:
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Ik wilde laatst zelf nog proberen proxies te maken van de P-10, maar kon geen site vinden waar je ze op het exacte formaat kon uitprinten.
Ik gebruik ze dan alleen voor cubedrafting en niet voor reguliere toernooien natuurlijk.

Als ik de P-9 of P-10 zelf zou bezitten zou ik nog steeds liever proxies gebruiken bij cubedrafting. Dan neem ik liever geen risico om iemand anders met mijn kaarten van een paar honderd euro te laten spelen, en ze even te buigen bij verkeerd schudden.
Luck never gives, it only lends
cruisin
Advanced
Berichten: 21
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 12:31 pm

Bericht door cruisin »

alexblackdeck schreef:Mensen die denken modieus te zijn door geen stijlerig pauper te roepen zijn de ware volkse paupers :roll:
Dat is een ad-hominem argument dat kant nog wal raakt.

Ik heb niets tegen mensen die evt. zelf proxies printen om met hun vrienden vintage te kunnen spelen. Maar goed.

Waarom moet iedereen alles hebben? Omdat het kan? Dat is pas geenstijlerig. Als je graag met een Black Lotus speelt tegen je vrienden maar je kunt geen origineel betalen of wilt hem niet beschadigen, maak dan een kopietje als proxy of van mijn part maak je zelf zo'n dure hi-res proxy. Maar picture perfect fotoprints (ver)kopen vind ik gewoon not done. Haalt voor mij het principe van CCG onderuit. Vroeger was het tenminste cool als je een kaart had die niemand had. Komaarop met "snob". Ik bedoel het niet persoonlijk naar de OP, ik hoop dat het mensen misschien aan het denken zet over waar ze mee bezig zijn.
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

Dat is een ad-hominem argument dat kant nog wal raakt

hahaha :mrgreen:
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Plaats reactie