rood/zwart/blauw esper deck

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
linforth
Expert
Berichten: 93
Lid geworden op: wo mar 31, 2010 3:27 pm
Locatie: amsterdam

rood/zwart/blauw esper deck

Bericht door linforth »

ik speel sinds kort regelmatig magic in cafe vier klaveren in amsterdam oud-west op maan en donderdagen.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Hoi,

is het nou competitief of juist casual? Mijn mening zou erg verschillen afhankelijk van wat het is.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Mee eens, als je casual speelt krijg je een andere mening dan competitief (competitief gezien is dit namelijk geen goed deck natuurlijk maar dat snap je zelf waarschijnlijk ook :P) casual daar in tegen kan het wel als je tegen het zelfde soort decks speelt (decks die samen zijn gesteld met dingen die je zelf uit boosters hebt getrokken en niet specifiek kaarten bent gaan bestellen/ruilen etc. om je deck te verbeteren.)
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
linforth
Expert
Berichten: 93
Lid geworden op: wo mar 31, 2010 3:27 pm
Locatie: amsterdam

Bericht door linforth »

Uhm ja het is een casual deck :P
en voeg er ook nog maar een caldera hellion aan toe want die zat vandaag in een pakje :evil:
ik speel sinds kort regelmatig magic in cafe vier klaveren in amsterdam oud-west op maan en donderdagen.
Gebruikersavatar
Fewtger
Adept
Berichten: 427
Lid geworden op: za okt 24, 2009 8:23 pm
Locatie: Gent

Bericht door Fewtger »

Je weet dat de Hellion in staat is alles wat jij hebt kapot te maken?
linforth
Expert
Berichten: 93
Lid geworden op: wo mar 31, 2010 3:27 pm
Locatie: amsterdam

Bericht door linforth »

ja dat weet ik :evil: maar ook dat van de tegenstander :evil:
ik speel sinds kort regelmatig magic in cafe vier klaveren in amsterdam oud-west op maan en donderdagen.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Niet echt, als hij creatures speelt die sterker zijn als 3/3 overleven ze dit maar sloopt hij wel de helft van jouw leger, dan zijn dingen als Wrath of god bijv. toch echt een stuk beter want dan WEET je dat je echt alles sloopt, nu is het nog maar de vraag. Daar in tegen als je een deck speelt waar veel kaarten groter zijn dan 3/3 (of groter gemaakt worden door "lords" etc.) dan heeft het meer nut want dan sloopt hij alles wat kleiner is, dus over het algemeen alleen dingen van je tegenstander). Ik adviseer hem ook niet in dit deck te stoppen.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Fewtger
Adept
Berichten: 427
Lid geworden op: za okt 24, 2009 8:23 pm
Locatie: Gent

Bericht door Fewtger »

Precies, het groene deck van mijn vriend bevat meer dan genoeg X/>3. Voor andere kleuren geldt, dat Walls het meestal ook overleven. Regenerate biedt ook mogelijkheden. Nee, als je het dan echt zo wil spelen, zou ik Deathtouch geven aan een Magma Phoenix
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Rood, zwart en blauw = Grixis
Esper = Wit, blauw en zwart

Wrath of God is wit en past dus niet echt goed in een deck dat die kleur niet speelt.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

wrath of god was een voorbeeld, was niet serieus als toevoeging bedoelt (en als je wit/blauw/zwart esper zou spelen zou het wel kunnen maar alsnog was het niet als toevoeging bedoelt dat heb je verkeerd gelezen).
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Plaats reactie