What do you think of my deck?

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

The Void Dragon, er is hierboven niet alleen een discussie gevoerd over het engels in je post, maar ook (in mindere mate) over je deck. Misschien wil je reageren daarop?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
The Void Dragon
Advanced
Berichten: 16
Lid geworden op: vr mar 19, 2010 2:25 pm

Bericht door The Void Dragon »

Oja graag hoor ;)
Ik zou graag willen wat er in mijn deck moet en wat er uit moet?
Moet ik mischien afwijken van het mono black idee?

En wat zijn mischien een paar leuke combo's voor er in?

Dan kan ik een whant list maken
En zodat ik ze kan ruilen.

Hopelijk een beetje beter dan mijn honor of the pure magebane armor ruil :P

@ Saint ik speel Standard
Ik gebruik M10 en World Wake
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

In standaard mag je ook zendikar en de aankomende eldrazi gebruiken.
Verder heb je nog een bepaald type creature dat je wilt spelen of heb je een bepaalde combo waar je mee wilt werken? Zo niet kun je anders even op de www.starcitygames.com database kijken naar Type 2 decks waar toernoois mee gewonnen zijn en dan daar je eigen draai aan geven (of gewoon helemaal kopiëren dat is aan jou).

http://sales.starcitygames.com/deckdata ... Show+Decks

kon hem niet verkleinen want hij pakte de eerste ] :P
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

The Void Dragon, er zijn suggesties gemaakt voor aanpassingen en ook vragen gesteld, zonder de vragen te beantwoorden is het moeilijk om suggesties te doen. Het is dus handig dat je daar op reageert.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
The Void Dragon
Advanced
Berichten: 16
Lid geworden op: vr mar 19, 2010 2:25 pm

Bericht door The Void Dragon »

Hey Saint bedankt voor de link ;)
Ik ben van plan om een Vampire deck te maken.
Ik zit er aan te denken om meer vampire nighthawk in mijn deck te stoppen. Is dat een goed idee?
Ik vind ze namelijk erg handig voor hoe duur ze zijn.

Greetings
Gebruikersavatar
Elvish Preshley
Adept
Berichten: 239
Lid geworden op: wo jan 13, 2010 4:33 pm
Locatie: omg. Utrecht

Bericht door Elvish Preshley »

Die kaart is eigenlijk goed genoeg voor zo'n beetje ieder zwart deck :P Zou ze er zeker in stoppen als ik een vampire deck maakte :)
Waar het weg is, was een wil
Bekijk mijn Wants & Haves: hier
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Vampire nighthawk is altijd leuk zoals al gezegd, bekijk maar eens wat toernooiwinnende vamp decks op die site die ik je gaf (je kan hem op standaard of legacy spelen) als je bijv. legacy speelt kun je in 1 beurt een nighthawk neerleggen met een dark ritual gooi er een paar Unholy Strength's op, lekker veel lifegain en je death touch werkt perfect dan, misschien wat Bad Moon's in je sideboard als je niet tegen zwart speelt, maar dat is alleen voor legacy, ook in T2 kun je top vamp decks maken.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
The Void Dragon
Advanced
Berichten: 16
Lid geworden op: vr mar 19, 2010 2:25 pm

Bericht door The Void Dragon »

Wo Saint dankje!
Als ik daar mijn deck mee vol stop gaat dat zeker hard. Dan kan ik elke beurt een nighthawk opleggen! En dan nog helemaal oppompen met dark ritual en unholy strength! gelukkig heb ik al veel unholy strength. Dus nu moet ik maar eens gaan zoeken naar flink wat nighthawk's en die dark ritual.

Nog meer tips voor kaarten die er echt in moeten?
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Je mag maar 4 van iedere kaart in je deck stoppen hou daar wel rekening mee, het is dus niet zovan je neemt 22 landen 18 dark rituals 10 unholy strengths en 10 nighthawks, dat mag niet, je moet dus je deck daar omheen bouwen (het is niet eens een combo ofzo maar gewoon grappig om in zo'n deck te hebben zitten).
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Mournbringer
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: do apr 08, 2010 3:10 pm

Bericht door Mournbringer »

ik zou een gravedigger laten vallen voor een vampire nighthawk en ik zou er ook sign in bloods in steken om rapepr kaarten te trekken.

Njoy,
Gebruikersavatar
The Void Dragon
Advanced
Berichten: 16
Lid geworden op: vr mar 19, 2010 2:25 pm

Bericht door The Void Dragon »

Hee,
Ik heb een nighthawk kunnen regelen, die zit er nu in. En ik heb er 1 gravedigger uitgegooit. Ook heb ik nu badmoon en heb Durres er uit gelaten. Ook heb ik 2 ruthless cullblade gekregen. Zou ik die er in doen? Ook zit ik te denken aan wat meer unholy strength alleen weet ik niet wat ik er uit moet doen. Iemand een paar iden?

Greetings
Plaats reactie