Nieuwe Oud Speler

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Brockhaus
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: za jun 05, 2010 11:13 am
Locatie: Delft

Nieuwe Oud Speler

Bericht door Brockhaus »

Hoi iedereen op the Magic Forums,

Ik ben Haiyun en ik ben 22 jaar oud, ik ben student aan de TU-Delft, ik studeer luchtvaart- en ruimtevaarttechniek. Ik heb een aantal jaren terug, toen ik nog op de middelbare school zat, heel veel magic gespeeld met vrienden. Ik ben toen ik naar de bovenbouw ging er mee gestopt omdat mijn vrienden een andere profiel kozen.

Maar na al die jaar begint het weer te kriebelen. De laatste serie die ik heb meegemaakt was Judgement. En ik las op wikipedia dat er ondertussen al heel wat nieuwe series bij zijn gekomen 8O

Ik zou graag het weer willen oppakken, omdat ik tegen het eind van mijn studententijd ben gekomen heb ik ook wat centjes over om het weer op te pakken. Alleen zit ik met een klein probleempje. Ik ken niemand om er tegen te spelen!

Mijn vraag is dus een beetje, zijn er mensen in de buurt van Delft/Den Haag/Rotterdam die mij weer de fijne kneepjes van het spel willen bij brengen? Ik vind niet erg om een paar kilometertjes te rijden voor wat fun :D. Want ik zou in de toekomst graag mee willen doen aan een toernooi, dat was altijd al een droom van mij geweest.

Alvast bedankt iedereen!

Groetjes,

Haiyun aka Brockhaus(Brockie)
Gebruikersavatar
Brent
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: di dec 08, 2009 8:24 pm
Locatie: Herzele

Bericht door Brent »

Linkje

dit is een linkje naar de map die WOTC geeft voor magic toernooien in de buurt. Je kan daar eens een kijkje gaan kijken
Brockhaus
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: za jun 05, 2010 11:13 am
Locatie: Delft

Bericht door Brockhaus »

Hey Brent,

Thnx voor de reply! ik ga naar de spellenhuis as donderdag, ik heb er zin an! :D :P
Tomasz
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: ma aug 16, 2010 1:43 pm

Bericht door Tomasz »

Hoi allemaal ik heb het zelfde probleem!
Ik woon in Lelystad (Flevoland) en die toernooi link kwam met shops uit.

Nou speelde ik vroeger ook in een gameshop maar die had gewoon altijd wel iemander over de vloer. Deze leken meer op puur 1x per jaar toernooi of zo.

Als iemand een cool magic stekje weet in flevoland of A'dam laat me weten! :D
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.

Jaaa ik steun konijntje ook!!
Gebruikersavatar
Fewtger
Adept
Berichten: 427
Lid geworden op: za okt 24, 2009 8:23 pm
Locatie: Gent

Bericht door Fewtger »

Hey, hey, voor ex-veteranen stel ik wel voor dat ze even kijken naar de regels sinds m10. Er zijn namelijk een aantal veranderingen doorgevoerd (oa. damage gaat niet meer via de stack)
Tomasz
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: ma aug 16, 2010 1:43 pm

Bericht door Tomasz »

Fewtger schreef:Hey, hey, voor ex-veteranen stel ik wel voor dat ze even kijken naar de regels sinds m10. Er zijn namelijk een aantal veranderingen doorgevoerd (oa. damage gaat niet meer via de stack)
Ik ben al beetje bekend omdat ik MTG online speel.. planeswalkers... levelers..... was echt wennen.

Toch denk ik dat met echte kaarten spelen leuker is :) Alleen mensen vinden die het spelen is wat lastig
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik speel zelf in A'dam. Zondagavond kun je terecht bij de magic sunday georganiseerd door nedermagic in cafe uilenstede, maandagavond in de twee klaveren, waar meestal fanatiek gedraft wordt en ik geloof dat op vrijdagavond je FNM kan doen in de gamekeeper, maar dat zou je even na moeten kijken. Shops hebben moeite hun hoofd boven water te houden, waar je vroeger er meestal gewoon heen kon gaan om te spelen in de verwachting dat er mensen zijn kun je nu beter iemand meebrengen want de kans is zeer klein er anderen te vinden. Punt is dat de verkoop via internet ze weg drukt.

Als je meer casual wilt spelen, ik speel multiplayer EDH met een groepje elke zondagmiddag in een coffeeshop vlak bij het centraal.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Tomasz
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: ma aug 16, 2010 1:43 pm

Bericht door Tomasz »

pi schreef:Oy,

ik speel zelf in A'dam. Zondagavond kun je terecht bij de magic sunday georganiseerd door nedermagic in cafe uilenstede, maandagavond in de twee klaveren, waar meestal fanatiek gedraft wordt en ik geloof dat op vrijdagavond je FNM kan doen in de gamekeeper, maar dat zou je even na moeten kijken. Shops hebben moeite hun hoofd boven water te houden, waar je vroeger er meestal gewoon heen kon gaan om te spelen in de verwachting dat er mensen zijn kun je nu beter iemand meebrengen want de kans is zeer klein er anderen te vinden. Punt is dat de verkoop via internet ze weg drukt.

Als je meer casual wilt spelen, ik speel multiplayer EDH met een groepje elke zondagmiddag in een coffeeshop vlak bij het centraal.

mazzel

pi
Ohw cool ey dat lijkt mij wel stoer idd. Zal wel eerst lekker casual beginnen... ik zal eerst weer kaarten moeten kopen omdat ik maar 1/10 van mijn oude karaten kon vinden....

mijn zolder is een zwart gat....
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

kan de moeite zijn ze toch te vinden, sommige kaarten zijn echt gigantisch gestegen (en anderen flink gekeldert).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Mirel
Advanced
Berichten: 10
Lid geworden op: do aug 12, 2010 4:25 pm

Bericht door Mirel »

welcome back, hoeveel kaarten heb je nog?
Tomasz
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: ma aug 16, 2010 1:43 pm

Bericht door Tomasz »

volgens mij stuk of 30 maar... ik weet dat ik mijn oude elf deck weg heb gegeven.

dus paar randoms over maar overwoog om een boosterpack te kopen of zo.
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.

Jaaa ik steun konijntje ook!!
Mirel
Advanced
Berichten: 10
Lid geworden op: do aug 12, 2010 4:25 pm

Bericht door Mirel »

gewoon langzaam weer opbouwen denk ik?
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Bericht door Donnie Darko »

Ik ben ook zo'n 'veteraan', heb nog zo'n 2000 kaarten van tussen de Legends en de 7th edition sets. Ik heb het Magic the Gathering: Duel of the Planeswalkers spel voor op de PC gekocht om het nog eens te proberen. Nu wil ik eigenlijk weer gaan spelen maar ken niemand meer.

Woon in Driebergen (bij Utrecht) en heb nooit anders gespeeld dan very casual (alle sets door elkaar, eigenlijk zonder beperkingen).
Was bij de Joker geweest omdat ik daar vroeger nog wel eens speelde, maar daar is het ook uitgestorven behalve op donderdag avond, met boosterdraft, maar ik zou graag met m'n eigen kaarten willen spelen...

PS. ook voor mij geen probleem om een eind te rijden voor een middag/avondje kaarten...
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

tja ik speel ook alleen maar very casual maar ik woon helemaal in grunn :P
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Plaats reactie