Panglacial wurm
Moderator: Admins & Moderators
Panglacial wurm
Hey
Een vraagje over panglacial wurm.
Zijn ability zegt als ik in m'n library aan het zoeken ben dat ik hem mag spelen. Moet hij hiervoor in m'n hand zitten, of gewoon als ik hem tegenkom als ik aan het zoeken ben... was me niet helemaal duidelijk.
Een vraagje over panglacial wurm.
Zijn ability zegt als ik in m'n library aan het zoeken ben dat ik hem mag spelen. Moet hij hiervoor in m'n hand zitten, of gewoon als ik hem tegenkom als ik aan het zoeken ben... was me niet helemaal duidelijk.
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
Als je hem tegenkomt, als je aan het zoeken bent, dus."you may cast Panglacial Wurm from your library"
Het is alleen wel gewoon casten, dus je moet zijn mana cost nog steeds betalen.
Iron Maiden's gonna get you
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
- Donnie Darko
- Wizard
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Aan de andere kant, als je al aan het zoeken bent heb je waarschijnlijk al wat mana besteed, vind dan maar nog eens 7 mana extra. Mijn Mayael deck speelt deze wurm om die reden niet, zijn stats zijn redelijk, maar ik ga nooit anders doen dan hem gewoon casten of met Mayael in het spel leggen en dan is hij niet goed genoeg.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Donnie Darko
- Wizard
Met een groen deck dat soortgelijke creatures heeft, zou je wel aardig wat landen moeten hebben liggen. Er zijn veel spells die 1, 2 of 3 mana kosten om te zoeken, bijvoorbeeld de land zoek elven, rampant groth en wanderer's twig. Dan moet je 8-10 landen hebben liggen, is te doen.
Daarnaast heb je zat kaarten met de ability om in de volgende beurt je library te doorzoeken, zodat het je die beurt geen mana kost om te zoeken en je dus gewoon 7 mana nodig hebt.
Op zichzelf is het geen geweldige kaart, maar je zou hem ook in de ander zijn beurt kunnen spelen als je wil.
Daarnaast heb je zat kaarten met de ability om in de volgende beurt je library te doorzoeken, zodat het je die beurt geen mana kost om te zoeken en je dus gewoon 7 mana nodig hebt.
Op zichzelf is het geen geweldige kaart, maar je zou hem ook in de ander zijn beurt kunnen spelen als je wil.
Work is the curse of the drinking class
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
8-10 landen betekent toch al gauw 10-15 beurten, zo niet meer. Dat is in de meeste magic formaten veel te traag. Bedoel je niet mana ipv landen?
mazzel
pi
8-10 landen betekent toch al gauw 10-15 beurten, zo niet meer. Dat is in de meeste magic formaten veel te traag. Bedoel je niet mana ipv landen?
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Donnie Darko
- Wizard