From the Vault: Relics winnen?

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

PS-Games
Advanced
Berichten: 14
Lid geworden op: ma mei 31, 2010 1:07 pm

From the Vault: Relics winnen?

Bericht door PS-Games »

Ben jij al lid van de officiele Wizards Community site? http://community.wizards.com/mtgnl

Indien jij namelijk lid wordt of al lid bent van deze Community site maak je de komende weken kans op From the Vault: Relics!
PS-Games verloot in samenwerking met Wizards of the Coast in week 42, 43 en 44 iedere week een From the Vault: Relics onder alle leden van de community site!

Maak dus snel een profiel aan en sluit je aan bij de groep mtgnl zodat jij ook kans maakt op deze geweldige prijs!

Om deel te kunnen nemen aan deze actie dien je woonachtig te zijn in Nederland.
Alle specifieke actievoorwaarden zijn terug te vinden op http://community.wizards.com/mtgnl
Gebruikersavatar
Elvish Preshley
Adept
Berichten: 239
Lid geworden op: wo jan 13, 2010 4:33 pm
Locatie: omg. Utrecht

Bericht door Elvish Preshley »

Zo ze zijn wel aan het strooien met kadootjes en de sint is nog niet eens in het land :P
Waar het weg is, was een wil
Bekijk mijn Wants & Haves: hier
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Bericht door Jibz »

Ja inderdaad.
Ik zou zeggen wordt lid iedereen die het nog niet is, bij de vorige waren wij 3en volgens mij zon beetje de enigen die mee deden of het is gewoon fokkin toeval dat we er alle drie een wonnen
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
Elvish Preshley
Adept
Berichten: 239
Lid geworden op: wo jan 13, 2010 4:33 pm
Locatie: omg. Utrecht

Bericht door Elvish Preshley »

Mwjah punt was dat het bij de vorige ging om nieuwe leden.
Nu doet iedereen mee die lid is van de groep.

Toen ik me aanmelden voor de playmat waren er net iets meer dan 100 leden.
en toen ik won waren er ongeveer 120.
Als ze 10 playmats hebben is de kans dan wel erg groot.

Nu zijn er 136 mensen en 3 kado's.
Kans ligt dus wat lager :P
Nietemin zeker de tijd waard om je aan te melden :)

Persoonlijk vind ik het echter nog niet echt een community.
Het is vooral eenrichtingsverkeer van de PR.
Niet dat ik dit forum leeg wil hebben hoor, maar denk dat wotc nl (ps games dus?) de community wel meer vorm kan geven met een forum op die site etc. :roll:
Waar het weg is, was een wil
Bekijk mijn Wants & Haves: hier
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Het is een goed initiatief. Ik vind niet dat ze er een forum bij moeten maken. Het probleem met de huidige opzet is juist dat je afhankelijk bent van fora. En dus ook van de willekeur van moderators daar (jaja, ik doel hier specifiek op KVDeckmasters). Een opzet waarbij sprake is van een onafhankelijke informatievoorziening zal ik toejuichen.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Bericht door Jibz »

Elvish Preshley schreef:Mwjah punt was dat het bij de vorige ging om nieuwe leden.
Nu doet iedereen mee die lid is van de groep.
Ik zag het "of al lid bent" deel niet
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Misschien enige toelichting over die willekeur? Ik ben niet op die forums geweest sinds vroeger toen het nog een andere naam had (was het KVR?).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

pi schreef:Misschien enige toelichting over die willekeur? Ik ben niet op die forums geweest sinds vroeger toen het nog een andere naam had (was het KVR?).
Een paar voorbeelden van wat in mijn ogen willekeur is:
- Na een behoorlijke provocatie verlaag ik mij tot het niveau van een discussiepartner en de draad ontaard in een scheldcannonade. Alles wat ik gezegd heb, wordt verwijderd, ik krijg een officiele waarschuwing maar het commentaar van die ander staat er nog grootendeels.
- Iemand scheldt mij uit in een draad en wederom kan dat wel blijven staan.
- Na een aantal aanmaningen doe ik moeite mijn mening te onderbouwen met argumenten en de draad wordt in zijn geheel verwijderd aangezien die in het verkeerde gedeelte staat.
- Stomme vragen worden verwijderd of de betreffende draad wordt gesloten tenzij het een moderator is die dit zelf doet.
- Heel KV staat vol met draden die offtopic gaan en zelfs hele pagina's lang, maar indien ik offtopic ga is de kans groot dat er wel wat aan gedaan wordt.

Ik kan nog even doorgaan, maar globaal betreft het allemaal kleine irritaties zoals dit. Ik snap dat het niet wereldschokkend is, maar op deze manier bestaat de kans dat ik eens een keer wel behoorlijk uit mijn slof schiet. Dan zal ik gezien het huidige beleid daar (ik heb geen bruine armen en slaap niet met een moderator daar) een ban krijgen. Het lijkt me ergens zeer onhandig dat een dergelijke site de belangrijkste bron is voor officiele informatie.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Is dat de belangrijkste bron voor officiele informatie? :S Wat voor info krijg je er die je niet ergens anders kunt vinden?

Doet me een tikkeltje aan nedermagic denken, maar als ik daar een flinke botsing met Michiel had werd tenminste alles behalve mijn opmerkingen en die van Michiel weg gehaald.

Maar goed, misschien iets meer on-topic. Ik vind het wel jammer dat de link naar de extra info niet daadwerkelijk linkt naar de extra info. Hoe moeilijk kan dat zijn? Verder leuke actie, maar is het niet in weze proberen hier mensen weg te trekken? Of verwachten mensen hier daar iets te vinden wat hier niet is? (In dat geval, wat kunnen we hier beter/anders doen?)
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Bericht door Jibz »

Ik kan hier terecht voor alles wat ik moet weten daar heb ik geen wizardscommunity voor nodig
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
Chaos
Wizard
Berichten: 590
Lid geworden op: wo dec 03, 2008 8:52 pm
Locatie: Chaos wastes

Bericht door Chaos »

Ik vind het een beetje vervelend... ik zou graag willen meedoen.
Maar in de kleine letterjes staat er dan dat er alleen mensen van nederland mogen meedoen eigenlijk. Wrs in verband met verzending enzo...

Maar ik wens jullie veel succes ^^
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
Paraic
Expert
Berichten: 70
Lid geworden op: di feb 20, 2007 2:35 pm
Locatie: Zoetermeer

Bericht door Paraic »

Ik heb mij een tijd geleden al aangemeld, echter alleen niet voor de nl community. Goed initiatief zoals hier al eerder werd gezegd. Ziet er wel mooi uit maar ik denk dat ik vaker hier te vinden zal zijn. Alleen al omdat het zo verdraaide traag is. Althans bij mij en ik heb echt geen langzame verbinding cq computer.
Hokahey - Today is a good day to die
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Bericht door ixo »

ik zie wel :) ik ben aangemeld maar win nooit wat dus :)
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
Chaos
Wizard
Berichten: 590
Lid geworden op: wo dec 03, 2008 8:52 pm
Locatie: Chaos wastes

Bericht door Chaos »

zegt nooit nooit :P
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Bericht door ixo »

hehe, tot op heden kan ik dat nog wel zeggen :P
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Plaats reactie