blauw-wit deck

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Als je wel uiteindelijk tournooien wil spelen kan path to exile een betere investering zijn, die zal in ieder geval in extended nog een tijdje legaal zijn terwijl swords alleen in Legacy en Vintage legaal zijn (heel onwaarschijnlijke formaten voor een beginnende speler).

Ik zou overigens beginners altijd aanraden nieuwe kaarten aan te acheffen, die zijn over het algemeen beter ruilbaar mocht je dat ooit willen gaan doen en het is makkelijker voor tournooien.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Chaos
Wizard
Berichten: 590
Lid geworden op: wo dec 03, 2008 8:52 pm
Locatie: Chaos wastes

Bericht door Chaos »

blauw/wit... tijdje geleden dat ik me nog eens met magic heb bezig gehouden xD. Zo'n 3 maanden ofzo, gisteren nog eens een spelletje gespeeld en gewonnen :D. Normaal elke week, maar door de examens tja.

Maar goed wat ik wou zeggen. Laatste dat ik me herinner is dat blauw wit controle decks zeer sterk zijn. Ze zijn natuurlijk het tegenovergestelde van wat jij precies wilt xD.

Maar als je voor snelheid gaat mag ik je wit/rood aanraden. Of mono wit of mono rood. Blauw heeft naar mijn mening niet echt de kleuren voor aggro te gaan spelen. Tenzij andere spelers mij tegen spreken :P .

http://magicgameplan.com/blog/uw-contro ... -standard/

http://www.starcitygames.com/magic/stan ... _Deck.html

Snel even gegoogled en hier zijn er twee :wink:
Ben wel vergeten of het posten van links was toegestaan of niet... Zo niet, Pi help het me even herinneren
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

toegestaan, wel zo netjes om lange links ff tussen tags te zetten om de boel wat korter te maken. Maareh, de topic starter is geen standard deck aan het maken, dus weet niet of deze suggesties veel helpen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
joko1973
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: vr nov 26, 2010 6:44 pm
Locatie: Dronten

Bericht door joko1973 »

Voor de kerst even nieuwe kaarten besteld om het deck aan te passen, adarkar wastes is 3x toegevoegd, swords to plowshares, gravitational shift, Wouter heeft 2x karma in het sideboard geplaatst.
Wat hij er uitgehaald heeft, weet ik niet precies.

Ik heb ook een rood-zwart deck, dit zal ik deze week op op dit topic plaatsen zodat ik ook tips kan krijgen om deze te verbeteren.

Fijne feestdagen allemaal!
Plaats reactie