Magic Online

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

Magic Online

Bericht door Maccius »

Speelt er ook iemand hier Magic online?

En kan die zijn haar ervaring delen?

Zit er namelijk aan te denken om daar mee te beginnen.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Ik speel daar niet. Hou er rekening mee dat je daar winkelprijs betaald voor boosters en je in weze opnieuw kunt beginnen met je verzameling opbouwen. Ik vind het veel te duur terwijl er ook gratis programma's zijn waarmee je online kunt spelen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

vind het een raar iets, je kunt zelfs virtuele foil kaarten kopen en het kost ongeveer het zelfde als die kaart in het echt hebben. Waarom zouden mensen dat doen? :S
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
AVFC01
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: zo dec 26, 2010 2:48 pm

Bericht door AVFC01 »

Ik speel wel duels of the planeswalkers online, maar dit is toch anders volgens mij. :|
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Bericht door Donnie Darko »

Ik speel ook wel eens Duels of the Planeswalkers online, via Steam. een keer gekocht voor geloof 5 euro ofzo, en zo weer met magic begonnen :)
Maar helaas kan je daar niet je eigen deck samenstellen enzo :(
Andere manieren kosten te veel geld, en trouwens, in 't echte leven is het veel veel leuker als je het mij vraagt.
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Bericht door Jibz »

Inderdaad waarom achter een pc met mensen die je niet ziet spelen als je ook gewoon de kaarten in je hand kan hebben en met een biertje erbij een beetje kan ouwehoeren met je tegenstander... Maarja everyones different eh?
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Lolloler »

Ik heb toevallig laatst ook Duels of the Planeswalkers gekocht, voor €2,50 haha. Leek me leuk om eens te proberen en ik vind het echt leuk als je tussendoor even een goed gebalanceerd potje wilt spelen! Ook is het leuk om op deze manier anderen het spel te leren omdat er veel tips en tutorials zijn ingebouwd in het spel.

Magic Online wilde ik ook ooit eens proberen, maar dat is gewoon nog duurder als het papieren spel. Zoals gezegt zit je dan niet gezellig met je tegenstander etc, dus dat heb ik toen ook maar van de baan geschoven.

Ik zou lekker voor papieren Magic gaan!
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

heb duels of planeswalker toen die uitkwam op me xbox 360 gekocht, heb nog steeds een promo garruk the wildspeaker ervan xD
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
AVFC01
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: zo dec 26, 2010 2:48 pm

Bericht door AVFC01 »

Jibz schreef:Inderdaad waarom achter een pc met mensen die je niet ziet spelen als je ook gewoon de kaarten in je hand kan hebben en met een biertje erbij een beetje kan ouwehoeren met je tegenstander... Maarja everyones different eh?
Nja ik ben er op deze manier net meebegonnen, en ik ken verder niemand die het speelt dus dan amar een beetje op deze manier!
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Lolloler »

@AVFC01, dat was mijn reden ook. Plus het feit dat ik weinig tijd heb om naar FNM en toernooien te gaan. Uiteindelijk toch besloten het niet te doen. :)
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Plaats reactie