Spelers gezocht Beverwijk/Heemskerk/IJmuiden

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Spelers gezocht Beverwijk/Heemskerk/IJmuiden

Bericht door Lollol3r »

Hallo, sorry dat ik het niet kon laten. En ondanks dat dit een rustige site is, wou ik toch even een 'advertentie' plaatsen. (Nadat ik meerdere van deze topic heb gezien!)

Ik zoek dus spelers in de omgeving van Beverwijk/Heemskerk/IJmuiden en alle kleine plekken daaromheen! Ik ken namelijk nog niemand in de buurt die het spel speelt. Ik speel trouwens in Spellenhuis Haarlem! (Weet niks wat meer in de buurt is!)

Dus mochten er spelers, of zelfs 'clubs' in de buurt zijn please te melden! Thx!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

Amsterdam, Purmerend of Hoorn kun je proberen als je iets zoekt wat ook niet heel ver weg is. Zoals je weet speel ik met ene groepje op zondag in Amsterdam. Ook zijn er op zondag en maandag mensen die samen gaan spelen, met zo'n 15-20 man. Op maandags ben ik er ook wel eens.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

Ja, ik herriner me dat nog. :) Maar ik zoch idd ook spelers die nog wat dichter bij de deur waren.
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
ctrl-alt-delete
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: ma mar 03, 2008 12:59 pm
Locatie: /dev/urandom xD

Bericht door ctrl-alt-delete »

in de weekenden ben ik altijd in beverwijk (daar woon ik ook, ben uitwonend student in Leeuwarden)

zou het wel gaaf vinden om te spelen eigenlijk
waiting for the witch,
to cast her spell,
there is a smile on my face,
as i burn in hell.

Tux rules!
trekdrop
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: ma mar 10, 2008 1:20 pm
Locatie: Velserbroek

Bericht door trekdrop »

Nogal late reactie;

Maar elke donderdagavond is er FNM in het Spellenhuis in Haarlem. Dit is ene keer Lorwyn Lorwyn Morningtide draft; andere keer T2 Standard. Het is echt 1 minuut lopen vanaf Haarlem Centraal Station dus zeker goed bereikbaar.
Rhaksha
Expert
Berichten: 64
Lid geworden op: di feb 26, 2008 7:13 pm

Bericht door Rhaksha »

hehe helaas woon zelf in groningen dus magic in het westen zit er in eerste instantie niet in. ;)
magicers
Advanced
Berichten: 14
Lid geworden op: wo jan 19, 2011 6:06 pm
Locatie: Driehuis
Contacteer:

Bericht door magicers »

Vanaf februari is er een nieuwe vereniging open in Driehuis (vlak naast het trein station, dus 5 minuten van Beverwijk, 12 minuten van Haarlem. 28 minuten van Amsterdam - allemaal een directe verbinding). 5 februari is er een Mirrodin Besieged Launch Party, een Sealed Deck toernooitje in een zeer vriendelijke sfeer - iedereen is welkom, zowel beginnende als ervaren spelers.

Vooralsnog enkel een facebook group, maar binnenkort staat de website online: http://www.magicers.nl.
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Lolloler »

Leuk! Lekker dichtbij. 5 februari ben ik alleen in Valkenburg bij Redbull Crashed Ice.. :P Maar ik zal zeker eens komen spelen, en even op de facebook group kijken.

Wat word er vaak gespeelt daar? T2? Ben namelijk weer bezig meer T2 te spelen.. Ben ook gek van boosterdraft & sealed, en kan eventueel ook wel voor de spullen zorgen met mijn webwinkel?
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
magicers
Advanced
Berichten: 14
Lid geworden op: wo jan 19, 2011 6:06 pm
Locatie: Driehuis
Contacteer:

Bericht door magicers »

Vooralsnog veel limited (zowel draft als sealed). Ben nog druk bezig met de ruimte, zo eind januari/begin februari heb ik wel een gevulde evenementen agenda klaar. "Like" de groep op facebook en je bent altijd op de hoogte ;).
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Lolloler »

Ik volg momenteel de Facebook pagina! Ik zal zeker eens komen spelen. :)
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Gebruikersavatar
BSRuben
Adept
Berichten: 278
Lid geworden op: vr jan 21, 2011 10:25 am
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Bericht door BSRuben »

Ik woon in Haarlem, dus kan ook wel een keer langs komen :)
Ben alleen wel een net nieuwe speler dus weet niet of het dan zin heeft om met de toernooitjes mee te doen? Moet het namelijk nog wel leren, al heb ik de basis wel door. Heb 1 deck standard en nog een zwart/blauw deck T2 waar ik vast mee zit (zie dit forum onder de thread U/B (voor een nieuwe speler). Advies is gevraagd! :))
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Lolloler »

Op de meeste toernooien is iedereen gewoon welkom hoor! De meeste spelers zijn gewoon aardig genoeg om je een handje te helpen en het eventueel extra uit te leggen!
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Bericht door Jibz »

5 Februari is een zaterdag he?
Jammer dan kan ik niet met mn week OV reizen...
Moet dus ander vervoer regelen wil ik daarbij zijn.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Rens_heemstede
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: do feb 03, 2011 2:28 pm

Re: Spelers gezocht Beverwijk/Heemskerk/IJmuiden

Bericht door Rens_heemstede »

Ik heb intresse in het aanbod dus stuur een keer een berucht ofzo
Ik ben niet een type 1 tot x speler of hoe dat okk heet ik speel echt alleen voor de lol.

Hoop snel eens iets te horen buiten dat om heb ik ook plaats om te spelen mocht dat nodig zijn

Mvg rens
magicers
Advanced
Berichten: 14
Lid geworden op: wo jan 19, 2011 6:06 pm
Locatie: Driehuis
Contacteer:

Re: Spelers gezocht Beverwijk/Heemskerk/IJmuiden

Bericht door magicers »

Inmiddels hebben we een tiental toernooien achter de rug en de sfeer zit er goed in! Iedereen, dus ook nieuwe spelers zijn welkom! We spelen vooralsnog alleen nog maar limited, dat betekent dat je zelf geen kaarten hoeft mee te nemen en je speelt met kaarten uit de boosters die je krijgt. We doen dit elke vrijdag (dus ook vanavond). Voor meer informatie, zie de (facebook) pagina op www.magicers.nl. Ik zal ook nog even een inschrijf topic aanmaken...
Plaats reactie