Boosterdozen

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Boosterdozen

Bericht door BanzaiCopter »

Hey hey iedereen,

We willen graag een boosterdraft gaan doen en daarbij zoeken we goedkope boosters. We hebben een goedkope Eldrazi boosterdoos waar we absoluut niets aanvinden. We waren aan het denken aan een Kamigawa boosterdoos. Schijnbaar is het mogelijk om deze boosterdozen te krijgen voor 40 of 45 euro. Heeft iemand hier toevallig goedkope, non-scanned boosterdozen te koop? :p
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Boosterdozen

Bericht door Dragonheart »

Jullie zijn lichtelijk eigenaardig.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Re: Boosterdozen

Bericht door BanzaiCopter »

Dat was niet bepaald behulpzaam maar toch bedankt :) Anders is beter Lol.. Natuurlijk hoeft het niet 40 euro te zijn XD.. Er is niets mis met goedkoper spullen te krijgen. Boosterboxen 82 euro is al goedkoop. Dat is hoe ik het momenteel kan krijgen. 89 eu is normaal. 105 euro is de duurdere variant en dan heb je nog de 125 euro variant bij sommige winkels :D
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Boosterdozen

Bericht door pi »

Ik denk dat de non-scanned voorwaarde vooral eigenaardig is. Nieuwe pakjes kun je namelijk niet scannen en boosterdozen al helemaal niet.

Ook betwijfel ik of je echt dozen voor 40-45 euro gaat vinden.

Misschien is het ook eigenaardig dat je kamigawa liever hebt dan eldrazi.

Ik haal zelf voor meer dan 82, dus aan suggesties van mijn kant heb je denk ik verder niks. Is dat 82 zelfs voor de nieuwste set?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Re: Boosterdozen

Bericht door BanzaiCopter »

Whaha... Ja ik snapte het later pas. Kamigawa schijnt de 2er slechtste serie ooit te zijn :D Maar nee, volgens mij niet de nieuwste maar wel de nieuwere series (worldwake, conflux). Kamigawa wou ik puur spelen omdat ik ooit eens boosters voor 0,70 per stuk kon kopen van iemand :) Hij heeft ze echter niet meer op voorraad :p En ook nooit meer :(

Eldrazi heb ik een boosterbox van maar ik HAAT Eldrazi draft. T is voornamelijk om manastomp eldrazi gebasseerd ... Tenminste onze laatste draft had dat.
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Boosterdozen

Bericht door Dragonheart »

Eldrazi is een set die gemaakt is om alleen te draften en dat merk je. Natuurlijk werkt het ook om nooit een 2de of 3de set van een block te kopen.

Beetje raar dat het alleen om manastomp draaide. In mijn ervaring is UW (met levelers) het beste deck in dat formaat.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Boosterdozen

Bericht door Lolloler »

Vind je 85 euro wel een goede prijs? :P Check mijn webwinkel in m'n onderschrift.
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Gebruikersavatar
Master of Chaos
Master
Berichten: 160
Lid geworden op: zo jun 13, 2010 3:53 pm
Locatie: Hengelo(ov)

Re: Boosterdozen

Bericht door Master of Chaos »

Hier koop je een New Phyrexia boosterbox voor 79.99 euro: http://de-dondersteen.nl/node/212
Dan moet je geloof ik wel pre-orderen.
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Boosterdozen

Bericht door Lolloler »

Btw nu ook draftsetjes bij www.boosterz.nl ! Handig en goedkoop als je het nieuwste block wilt draften.
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Plaats reactie