M12 boosterbox

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Master of Chaos
Master
Berichten: 160
Lid geworden op: zo jun 13, 2010 3:53 pm
Locatie: Hengelo(ov)

M12 boosterbox

Bericht door Master of Chaos »

Als iemand er bezwaar tegen heeft dat ik hier links naar commerciële sites plaats, moet hij het natuurlijk zeggen.

In elk geval heb ik bij deze site vorige keer (bij New Phyrexia) een fat pack gehaald (ging goed!) en voor M12 hebben ze dezelfde acties:
http://de-dondersteen.nl/magic_aanbieding

Volgens mij kun je het nergens goedkoper krijgen, just saying....
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: M12 boosterbox

Bericht door Donnie Darko »

Mis ik iets of kan je hier niet online bestellen en laten versturen? Want dat maakt nogal uit voor de meeste mensen hier, aangezien niet iedereen in de buurt woont.
www.boosterz.nl van Lolloler is iets duurder (2,60 euro) per booster, standaard en wel met wat verzend kosten er nog bij.
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: M12 boosterbox

Bericht door pi »

Ik vind de start post heel erg op het randje van wat ik acceptabel vind. Eigenlijk ben je gewoon reclame aan het maken. Geef je post volgende keer wat meer inhoud.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Master of Chaos
Master
Berichten: 160
Lid geworden op: zo jun 13, 2010 3:53 pm
Locatie: Hengelo(ov)

Re: M12 boosterbox

Bericht door Master of Chaos »

@Pi
Oké, sorry ik wist ook niet of ik zoiets hier kon posten. Er staan voor zover ik weet geen echte regels hierover op dit forum.
De reden waarom ik dit post is vooral natuurlijk omdat ik vaak bij die winkel kom en hem daarom wil promoten.
Normaal had ik dat niet gedaan, maar omdat ik denk dat veel mensen geinteresseerd zouden kunnen zijn in goedkope M12 artikelen,
heb ik het toch gedaan. Ook weet ik dat deze winkel erg betrouwbaar is.

@Donnie Darko
Ja, je mist iets:P

'Eventuele verzendkosten zijn €5 (of €8 als je het op de dag van de release wil hebben.)
Belangstelling? Stuur ons een mailtje met je wensen en gegevens op onze contactpagina!'

Het is dus iets moeilijker dan normaal, maar het kan net zo goed.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: M12 boosterbox

Bericht door pi »

Ik bekijk het per geval, ik kan namelijk niet echt een goede regel hiervoor bedenken. Mensen mogen wat mij betreft best discussies starten over winkels, ik zou het zelfs aanmoedigen, en dan is het logisch dat er links naar de winkel neergezet worden. Aan de andere kant heb je topics die duidelijk alleen maar als SPAM bedoelt zijn, zoals spambots af en toe plaatsen en dat is duidelijk niet de bedoeling. Jouwe zit daar een beetje tussenin, in een grijs gebied. Het is duidelijk dat je dit topic niet puur als SPAM bedoelt, maar aan de andere kant is de post wat mager. Als je er nou bv de vraag bijgezet had waar anderen hun kaarten halen dan maak je het topic al wat meer de moeite en veel makkelijker te accepteren.

Doordat ik mijn boxen zelf ophaal ben ik overigens goedkoper uit, het ophalen is gratis omdat ik toch al een OV kaart heb. Ik ga alleen geen M12 halen. Heb het bij M10 geprobeerd en dat ik dan voor een groot deel kaarten open waar ik niks aan heb vind ik niet echt geweldig. Ik wil sowieso vrijwel altijd de eerste druk van een kaart, dus alleen nieuwe kaarten boeien me en daarvan zitten er toch te weinig in de set. Ik bestel wel ergens gewoon de nieuwe kaarten die ik leuk vind los. Met een beetje mazzel kan ik overigens bij een volgende set degene waar ik haal overtuigen korting te geven als ik hem er op wijs dat een andere site goedkoper is, dat is me namelijk bij de Commander decks ook gelukt.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
GarField
Advanced
Berichten: 19
Lid geworden op: ma jun 20, 2011 10:05 pm

Re: M12 boosterbox

Bericht door GarField »

Ik lees dit via de wizards mailing:
Koop 1 volledige booster display (36 boosters) van Magic 2012 en ontvang de speciale promokaart Chandra’s Phoenix.*

Is dat dan bij elk verkooppunt of las je via wizards besteld?
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: M12 boosterbox

Bericht door ixo »

meestal bij elke winkel, alleen webwinkels doen dat weer niet ( niet dat ik heb meegemaakt nog )
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
Jester
Expert
Berichten: 69
Lid geworden op: wo jun 22, 2011 12:47 pm
Locatie: Breda

Re: M12 boosterbox

Bericht door Jester »

Het is een best wel vaak voorkomend iets dat winkels/webshops heel goedkoop hun boosterboxen verkopen.. Maar dan leveren ze niet de promo mee. Ik zal het altijd informeren voor het aankopen van een box bij een nieuwe winkel! De promo's zijn ook altijd wel iets waard. Deze misschien ietsjes minder.. Maar als grote Chandra fan ga ik persoonlijk wel 4 kopietjes van dit kaartje halen. ^^
I'm a little Timmy- oh so proud.
When you counter me, I scream and shout!
But when my huge creatures are allowed..
I will laugh real loud!
michiel
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: za jul 02, 2011 2:42 pm

Re: M12 boosterbox

Bericht door michiel »

80 + 5 verzendkosten is idd wel heel erg goedkoop hoor.Dat is onder de inkoopprijs voor winkels. Maar wel een mooie actie. Ik ben zelf tegen verkopen met verlies van nieuwe producten heb pas nog discussie gehad met ps-games. Zij zijn er ook niet blij mee maar er is niks aan te doen.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: M12 boosterbox

Bericht door pi »

Ik begrijp dat ps-games niet de enige importeur is, mogelijk is de andere goedkoper?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
michiel
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: za jul 02, 2011 2:42 pm

Re: M12 boosterbox

Bericht door michiel »

Klopt, ik zit iets goedkoper, maar het ontloopt elkaar niet veel. Dat gaat allemaal om enkele euros. PS-games is wel de officiele importeur. En 5 euro verzendkosten lever je ook nog best wel op in als je per pakketpost verstuurd. Mijn punt was alleen dat het heel goedkoop is en geen normale verkoopprijs. En dat omdat er nog wel een commentaar is op de boosterprijzen die eigenlijk veel te laag liggen.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: M12 boosterbox

Bericht door pi »

Ik hoorde hetzelfde inderdaad, dat het nog wel eens handig kan zijn om te kiezen voor welke leverancier je gaat (heb het er recent over gehad met een bevriende webshop eigenaar). Commentaar op de te lage boosterprijzen door de verkopers neem ik aan, mij hoor je er echt niet over klagen ;). Zolang als ik per box mijn pakjes koop is dat al zo bij mijn weten, altijd is de verhouding tussen singles en boosterprijs krom geweest. Ik ben ook boxen gaan kopen omdat ik langzaamaan per set genoeg losse boosters ging kopen om al bijna dat bedrag uit te geven, maar dat ik dan niet veel meer dan de helft aan pakjes open maakte omdat ik de normale adviesprijs betaalde voor die boosters.

Ik denk dat er altijd wel iemand zal zijn die besluit net een beetje onder de prijs van de rest te gaan zitten en dat op die manier de box prijs laag blijft. In weze zie je hetzelfde met singles, daar zijn er ook prijs stunters die steeds net dat beetje lager gaan zitten en blijft rondkijken de moeite waard (en je hebt natuurlijk ook degenen die gewoon achterlopen).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: M12 boosterbox

Bericht door Lolloler »

Ik heb zelf drie verschillende (Nederlandse) leveranciers. PS-Games is dan misschien wel de duurste van de drie, maar ze zijn ook stukken beter. Bijvoorbeeld als ik bij hun inkoop heb ik het de volgende dag in huis, en bij anderen niet. En die paar cent die ik er minder op verdien vind ik niet vreselijk, want in eerste instantie doe ik het toch niet voor de winst. :)
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: M12 boosterbox

Bericht door pi »

Ik weet PS-Games, Boosterbox.nl, uit nieuwsgierigheid, wie is dan de 3e?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: M12 boosterbox

Bericht door Lolloler »

Boosterbox heb ik nog van jou pi, haha. De derde houd ik liever nog even voor mezelf omdat een stuk minder die kennen.
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Plaats reactie