Haves & Wants

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Kuyira
Advanced
Berichten: 25
Lid geworden op: di jun 21, 2011 9:01 am

Haves & Wants

Bericht door Kuyira »

Verwijdert.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Haves & Wants

Bericht door pi »

Mijn Guide tegen jouw Urabrask en Pod? Ik moet de staat even nakijken aangezien ik nu niet thuis ben. Voorstel is er vanuitgegaan dat mijne en jouwe NM zijn.

Ik heb eventueel interesse in meer van je kaarten, zou je ook tegen andere kaarten ruilen?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Kuyira
Advanced
Berichten: 25
Lid geworden op: di jun 21, 2011 9:01 am

Re: Haves & Wants

Bericht door Kuyira »

Mhmm, das niet een heel erg aantrekkelijk aanbod, aangezien het verschil qua waarde tussen Urabrask en de Goblin Guide minder groot is dan Urabrask + Birthing Pod tegen de Goblin Guide. Ik gebruik magicers.nl altijd voor waarde vergelijking en houd dan laagste prijs aan, welke site gebruik jij?

Ik denk er even over na als je het goed vind, ik laat het je vanavond weten. Mijn kaaren zijn Mint/Near Mint. Ik heb net nog Torpor Orbs aan de Want list toegevoegd. Verder zoek ik eigenlijk niets... Maar ik zou je haves list even kunnen bekijken.

Mocht je een Torpor Orb aan de ruil toe kunnen voegen dan zou de waarde qua ruil volgens mijn berekening maar een verschil van 0,25 zijn ipv 1,5.
Kuyira
Advanced
Berichten: 25
Lid geworden op: di jun 21, 2011 9:01 am

Re: Haves & Wants

Bericht door Kuyira »

Ik zat even in je lijst te kijken en zag dat je ook nog 2 artifacts zoekt die ik ook heb (zijn niet erg veel waard dus had ik ze niet toegevoegd).

Mijn voorstel is jouw Goblin Guide tegen mijn Urabrask + Chimeric Mass of Bonehoard
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Haves & Wants

Bericht door pi »

Ik maak voornamelijk mijn eigen inschatting aan de hand van verschillende winkels en ebay en ik zie de guide stabieler in prijs zijn. In mijn ogen zit vooral de pod nu nog hoog omdat hij nieuw is, terwijl hij op langere termijn meer richting de mass of hoard gaat. Voor de Urabrask vrees ik minder voor een daling, maar ook die zit waarschijnlijk nog lichtelijk hoog omdat hij nieuw is. Ik heb liever mijn originele voorstel, maar als je dat mass EN hoard maakt vind ik het ook best.

Nog altijd met de kanttekening dat ik de staat moet controleren.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Kuyira
Advanced
Berichten: 25
Lid geworden op: di jun 21, 2011 9:01 am

Re: Haves & Wants

Bericht door Kuyira »

Dat vind ik teveel, bedankt in ieder geval voor je voorstel. Ik begrijp je argumenten, maar ik kijk naar de dagwaarde.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Haves & Wants

Bericht door pi »

Geen probleem, succes verder.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: Haves & Wants (Bijgewerkt tot 10-7-'11)

Bericht door ixo »

heb interesse in je full art island foil. wat vraag je ervoor? pm me even :)
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Kuyira
Advanced
Berichten: 25
Lid geworden op: di jun 21, 2011 9:01 am

Re: Haves & Wants (Bijgewerkt tot 10-7-'11)

Bericht door Kuyira »

Excuus, deze is al weg. Haves & Wants geupdate
Plaats reactie