Nieuw? Stel je hier voor!

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Jibz »

@iedereen die zich heeft voorgesteld sinds mijn vorige bericht: Hi, ik ben Jesper, woon in Veenendaal en part-time in Leiden, speel niet vaak meer magic maar wil graag wat afspreken.
@Quesred: ben er net achter gekomen dat je ook Chinees doet :P '
@omeomi: Ja hoor, hiervoor moet je denk ik gewoon het Evenementen deel in de gaten houden. Daar vind je het wel.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Replicator
Expert
Berichten: 76
Lid geworden op: do dec 02, 2010 2:07 pm
Locatie: Uithoorn
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Replicator »

Hoi,

Ik ben hier al een tijdje maar heb blijkbaar al die tijd dit topic over het hoofd gezien.
Maar dus hierbij, Ik ben Dennis woon in Uithoorn en studieer potentieel terrorist(scheikunde) aan de UvA
speel magic sins het mirrodin block en dat was t wel weer denk ik:P

mzls
Dennis
kijk eens op www.tradeofwill.nl
hier kan je heel handig je have/want list bijhouden en automatisch op alfabet en kleur laten sorteren!
Ook is er een een toernooi agenda waarop je je eigen toernooien kan toevoegen en regelen wij de inschrijvingen voor je!
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Jibz »

Hi Dennis
Ik heb de vorige tentamenweek mijn oude scheikundeschrift bevuild met Chinese filosofie
Take that.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
pepijn7
Advanced
Berichten: 24
Lid geworden op: vr aug 26, 2011 5:45 pm
Locatie: Heesch

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door pepijn7 »

Hoi,

Ik ben Pepijn, 24 jaar en kom uit Heesch (Noord-Brabant, bij Oss) en ben begonnen met Magic ten tijde van Prophecy. Na Mirrodin ben ik zo goed als gestopt, maar ik heb besloten om toch weer actief te worden nadat ik met wat vrienden voor de lol weer wat oude decks uit de kast trok.

Ik hoop hier misschien wat mensen uit de omgeving te vinden om wat mee te Magicen en de nieuwe regels en kaarten te leren kennen.
Omdat ik heb geen fluit verstand heb van wat er tegenwoordig gespeeld wordt, ben ik op zoek naar iemand die een leuk Standard legal deck voor me kan maken wat ik dan kan ruilen met die persoon of kopen. Op die manier hoop ik er weer een beetje in te komen. Dus als er iemand is die me wil helpen om weer op gang te komen, graag =). Ik heb hier een topic gemaakt met wat ik heb en wat ik nog meer zoek.

Pepijn
Pas opnieuw begonnen met spelen en op zoek naar mensen die Magic spelen in de omgeving van Oss. Ik ben ook op zoek naar een aantal kaarten, klik hier voor mijn Haves & Wants.
SIR Louis
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: vr aug 26, 2011 7:05 pm

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door SIR Louis »

Hallo iedereen,

Ik ben Louis 15jaar en ben nu zo'n week geleden geëintroduceert tot magic te gathering dat kwam door dit artikel: Gratis Magic: The Gathering kaarten. De reden waarom ik me aanmelde op dit forum is om wat meer te weten te komen over Magic.

Louis
reddragon2625
Advanced
Berichten: 22
Lid geworden op: ma sep 12, 2011 3:44 pm

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door reddragon2625 »

Hoi iedereen,

Ik ben ian williams ben 23 jaar en ik ben door wat vrienden begonnen met magicen. We spelen eigenlijk altijd mulitplayer en ik ben er wat verder mee gegaan vanaf m10 ben ik echt spullen gaan kopen en probeer langzaam alles uit te breiden.
ook heb ik al wat toernooitjes meegedaan voor de fun.

Ik ben hier om nieuwe mensen te leren kennen en mezelf ook beter te maken
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Donnie Darko »

Dag reddragon, welkom op het forum!

Waar woon je? Dat wil nog wel eens uitmaken met wie je kan gaan spelen, mocht je dat willen.
Je kan het forum natuurlijk ook gebruiken als informatie bron, om op de hoogte te blijven, hulp bij rulings en het bouwen van decks.
Mocht je nog vragen hebben dan kan je die natuurlijk ook stellen...
Work is the curse of the drinking class
reddragon2625
Advanced
Berichten: 22
Lid geworden op: ma sep 12, 2011 3:44 pm

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door reddragon2625 »

ik woon in omgeving denbosch en in heerlen :)
Riddler
Expert
Berichten: 90
Lid geworden op: vr sep 16, 2011 7:26 pm
Locatie: Soest

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Riddler »

Bij deze wil ik me ff voorstellen.
Ik ben Danny 27 jaar uit Soest en ik heb tijdens mijn middelbare school periode altijd veel magic gespeeld. In Facebook heb ik het tussen mijn favoriete spellen staan en krijg hier nog wel eens nieuws van. Hierdoor begint het wel weer erg te kriebelen en ik wil kijken of ik het niet weer kan oppakken.
In Enschede waar ik heb gewoont was er een spellen winkel, met een kelder waar Magic gespeeld kon worden (samen met wat andere spellen), maar helaas is die winkel verdwenen en ben ik toen gestopt met Magic te spelen. Nu wil ik dus wel eens weten of je in Utrecht, Amersfoort of misschien zelfs in Soest ook zo'n plek is.
Daarnaast speelde ik graag met een groen/rood/blauw deckje, met wat populaire kaarten in die tijd. Mijn favoriete kaart, nou ja kaart waar ik het meest trots op ben is mijn Voil Llenewar elf 7th edition geloof ik. Verder heb ik nog een oud counterdeckje, echt leuk om mee te spelen is het niet, maar wel effectief.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Donnie Darko »

Dag Riddler, welkom!

In Utrecht heb je een goede winkel op magic gebied, The Joker. Die heeft ook en kelder waar je kan spelen, hoewel ik heb begrepen dat er de laatste maanden weinig actie is.
Kijk eens rond op het forum, kan je veel van leren en ook ideeën opdoen, verder zijn er altijd wel mogelijkheden om te spelen met mensen. Soest is voor mij ook niet zover weg :)
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door pi »

Hey Riddler,

welkom! Hoop dat je hier de informatie kunt vinden die je zoekt en stel gerust vragen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Riddler
Expert
Berichten: 90
Lid geworden op: vr sep 16, 2011 7:26 pm
Locatie: Soest

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Riddler »

Eigenlijk heb ik voor nu geen echte vragen. Het is denk ik goed om eens naar een plek te gaan waar Magic gespeeld word om eens te gaan kijken. Misschien is een The Joker een leuke oplossing daarvoor. Eigenlijk wil ik het liefste doorgaan met een groen deck, maar hoe het moet worden? Ik heb nog geen flauw idee. Ik ken de kaarten van nu niet.
rikdegraaff
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: vr okt 07, 2011 5:48 am

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door rikdegraaff »

Hallo Allemaal,

Ik ben Rik, 18 jaar en kom uit de omgeving van Arnhem.
Ik heb Autisme met daarbij een sociale fobie.
Dat betekend dat ik bijna nooit naar buiten durf, en veel problemen heb met de omgang met mensen.
Daarom heb ik me op dit forum aangemeld.
Dat is nog redelijk anoniem.

Ook ben ik nog maar een beginner, wat betreft Magic the Gathering.
Ik heb zelfs nog nooit één kaart in handen gehad.
Dus hierbij de vraag: Waarom doet deze (http://www.legendaryshop.nl/index.php?a ... en&lang=NL) link het niet?
Of is er ergens anders een goede "intro"?

Groeten, Rik
PS. Als je nog meer over me wilt weten, stuur dan ff een PB. :roll:
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Dragonheart »

Hey Rik,

Welkom!
Geen idee waarom die link (niet meer) werkt.
Probeer het anders eens hier: http://www.wizards.com/magic/Multiverse/Default.aspx

Groeten, Paul
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
skystormer
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: do jul 12, 2007 2:08 pm
Locatie: Someren-Heide

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door skystormer »

Dag Rik,

Inderdaad met zo'n fobie doen forums wonderen. Echter de vraag is, voor jezelf, hoe wil ik dit spel gaan doen? Het is niet echt zoiets als patience en je zult het vaak met iemand anders moeten spelen. Je zult merken dat veel spelers begripvol zijn. Andere mogelijkheid is eventueel de onlineversie.

Als je liefhebber voor zoiets hebt, is het zeer mooi. Vooral als je iemand kan vinden om mee te spelen.

Welcome aboard iig.
Plaats reactie