Innistrad - Spoiler

Vroeger was alles beter!

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Innistrad - Spoiler

Bericht door pi »

Je leert vanzelf die figuren te negeren. De enigen die ik ken die echt min of meer door een wijziging gestopt zijn waren 2 spelers die eigenlijk vooral traders waren en die erg pissig waren dat met Exodus opeens rarity zichtbaar was op de kaarten. Ik moet wel zeggen dat het transformeren de enige nieuwe toevoeging of wijziging tot nu toe is die ik werkelijk een slecht idee vind (kwa uitwerking, de flavor is goed). Aangezien er 10.000+ magic kaarten zijn kan ik makkelijk deze subset van kaarten negeren.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
skystormer
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: do jul 12, 2007 2:08 pm
Locatie: Someren-Heide

Re: Innistrad - Spoiler

Bericht door skystormer »

Ik moet zeggen het grootste slikmoment dat ik gehad heb was toen Mirrodin kwam, de nieuwe art. Grijze artifacts. Viel natuurlijk extra op omdat Mirrodin block een behoorlijk artifact block was.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Innistrad - Spoiler

Bericht door pi »

Ik vond op zich de modern frames een goede ontwikkeling, al vind ik de oudere frames mooier. Ik vind het vooral irritant om Mirrodin kaarten te sorteren, artifacts komen geheid tussen de witte kaarten terecht. Ik was wel voorstander van die ontwikkeling en uiteindelijk hebben ze dat wel goed gekregen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie