Magic Online vragen

Vragen over Magic: the Gathering? Of kom je ergens niet uit? Stel hier je vragen met betrekking tot de spelregels van Magic the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
pepijn7
Advanced
Berichten: 24
Lid geworden op: vr aug 26, 2011 5:45 pm
Locatie: Heesch

Magic Online vragen

Bericht door pepijn7 »

Ik wilde magic online uit proberen om te draften en zo mijn behendigheid met real life drafts te verbeteren. Ik heb wel nog een paar vragen waar ik nog geen antwoord op heb kunnen vinden, ik hoop dat iemand het hier weet:

-Is het mogenlijk en toegestaan magic online kaarten te ruilen voor echte kaarten en/of geld (Niet via WotC maar tussen 2 spelers), of iets anders waardoor ik in in real life iets terug zie van het geld dat ik erin stop?
-Hoe duur is draften in Magic online met bijvoorbeeld 3x Innistrad? (Dus hoe duur zijn 3 boosters en is er een entree fee?)
-Is het mogelijk om met online kaarten te betalen voor drafts, toernooien e.d.?

Alvast bedankt,
Pepijn
Pas opnieuw begonnen met spelen en op zoek naar mensen die Magic spelen in de omgeving van Oss. Ik ben ook op zoek naar een aantal kaarten, klik hier voor mijn Haves & Wants.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Magic Online vragen

Bericht door pi »

- Als je iemand vindt die gek genoeg is, waarom niet? Sowieso kun je recente complete sets op magic online omwisselen voor echte kaarten.
- Registreer en kijk? Kan nooit moeilijk zijn om uit te vinden.
- Als je iemand zo gek krijgt. Als je bedoelt in de online client, dan verkoop je je kaarten voor tix en de tix gebruik je om te betalen voor waar je mee mee wil doen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
pepijn7
Advanced
Berichten: 24
Lid geworden op: vr aug 26, 2011 5:45 pm
Locatie: Heesch

Re: Magic Online vragen

Bericht door pepijn7 »

Bedankt pi,

De reden dat ik de kosten neit zelf nakijk is omdat mn paypal voor de zoveelste keer onnodig geblokkeerd is en ik me dus niet kan registreren. Voor ik daar weer moeite voor ging doen dat te deblokeren wilde ik eerst weten of ik er wel aan wilde beginnen :P. Ik denk dat ik eht maandag even regel en het dan maar eens probeer =).
Pas opnieuw begonnen met spelen en op zoek naar mensen die Magic spelen in de omgeving van Oss. Ik ben ook op zoek naar een aantal kaarten, klik hier voor mijn Haves & Wants.
Plaats reactie