10 jaar forum!

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: 10 jaar forum!

Bericht door pi »

Nope, zou lastig te verdedigen zijn, maar als enige aanmelding zou je de default winnaar zijn geweest. Had je er natuurlijk wel aan moeten denken je aan te melden.

Ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld door het gebrek aan reactie zowel op het 10-jarig bestaan van het forum als de wedstrijd zelfs als je een 20 euro kaart en mogelijk meer als prijs beschikbaar stelt, daarom ben ik ook maar niet actiever gaan promoten. Als er geen interesse is in gratis dure kaarten dan hoeft het voor mij natuurlijk ook niet. Misschien dat er te weinig mensen op het forum zijn die lang genoeg op het forum komen dat het ze wat uitmaakt.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

Re: 10 jaar forum!

Bericht door Maccius »

Ik vind thet een geweldig idee, ik heb helaas echter niet de tijd kunnen vinden om een deck te bouwen.
Gebruikersavatar
mtgcards_be
Advanced
Berichten: 20
Lid geworden op: wo apr 11, 2012 12:08 pm
Locatie: Borsbeek (Antwerpen) - België
Contacteer:

Re: 10 jaar forum!

Bericht door mtgcards_be »

pi schreef:Nope, zou lastig te verdedigen zijn, maar als enige aanmelding zou je de default winnaar zijn geweest. Had je er natuurlijk wel aan moeten denken je aan te melden.

Ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld door het gebrek aan reactie zowel op het 10-jarig bestaan van het forum als de wedstrijd zelfs als je een 20 euro kaart en mogelijk meer als prijs beschikbaar stelt, daarom ben ik ook maar niet actiever gaan promoten. Als er geen interesse is in gratis dure kaarten dan hoeft het voor mij natuurlijk ook niet. Misschien dat er te weinig mensen op het forum zijn die lang genoeg op het forum komen dat het ze wat uitmaakt.
Hey,

Als het voor jou OK is, zou ik graag naar dit forum linken vanop ons forum (toch een kleine 10-tal actieve posters)?
Ons forum is sowieso toch te klein en hier heb je al een heel leuke omgeving...
Misschien kunnen we zo wat "leven" in de brouwerij brengen hier?

En uiteraard, dikke proficiat met het 10-jarig bestaan!!

Grtz!
~ mtgcards.be -- Online MTG winkel in België. Losse kaarten en producten.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: 10 jaar forum!

Bericht door pi »

Tuurlijk, geen probleem. We hebben sowieso wel vaker actieve leden uit België gehad, is geen enkel probleem. Ik ga alleen geen link terug beloven (maar aan de andere kant is die in je signature geen enkel probleem zoals je weet).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: 10 jaar forum!

Bericht door Jibz »

pi schreef:Nope, zou lastig te verdedigen zijn, maar als enige aanmelding zou je de default winnaar zijn geweest. Had je er natuurlijk wel aan moeten denken je aan te melden.

Ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld door het gebrek aan reactie zowel op het 10-jarig bestaan van het forum als de wedstrijd zelfs als je een 20 euro kaart en mogelijk meer als prijs beschikbaar stelt, daarom ben ik ook maar niet actiever gaan promoten. Als er geen interesse is in gratis dure kaarten dan hoeft het voor mij natuurlijk ook niet. Misschien dat er te weinig mensen op het forum zijn die lang genoeg op het forum komen dat het ze wat uitmaakt.

Ja, maar om dat deck nu aan te melden zodat ik het dan maar by default win is ook niet echt de bedoeling van je wedstrijd :P
Klopt, ik merk ook dat de activiteit bij sommige mensen een beetje aan het detoriaten is... Met wat nieuwe leden zou er idd wel wat leven in de brouwerij gebracht kunnen worden.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: 10 jaar forum!

Bericht door pi »

Geen idee eigenlijk, als ik kijk naar wanneer mensen voor het laatst actief waren is het toch voor veel die ik als actieve posters zie vandaag dus blijkbaar gaan ze wel steeds kijken.

Het is altijd een beetje op en neer gegaan, heb nooit echt een duidelijke oorzaak kunnen vinden. Voor alle stille meekijkers, hoe krijgen we jullie (weer) aan het posten?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: 10 jaar forum!

Bericht door The Quizmaster »

Ik ben nooit een actieve poster geweest ;) kijk maar naar het verschil in onze postcounts..

Om ook een reden aan te geven waarom ik geen deck heb gepost: Op het moment tot ver over mijn oren in de drukte met een verhuizing en achterstallig werk voor 2 vrijwilligersorganisaties...
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: 10 jaar forum!

Bericht door pi »

I know, maar wilde geen namen noemen van mensen die de laatste tijd actiever waren, maar had je niet onder de heel actieven geteld hoor. Sowieso vermoede ik dat je niet zo veel interesse had in je eigen Island terug winnen ;).

Succes met de verhuizing en andere taken!
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie