Ervaringen met Born of the Gods

Vroeger was alles beter!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Ervaringen met Born of the Gods

Bericht door Donnie Darko »

Vandaag gedraft met twee vrienden, samen een boosterbox gekocht en deels gewoon de boosters geopend en een aantal keer gedraft.
Wat ons betreft zijn de mechanieken zoals inspired, tribute en heroic erg leuk om mee te spelen, en de nieuwe kaarttype enchantment creature met bestow werken ook goed.

We hebben uit de boosterbox qua interessante/waardevolle kaarten niet heel goed gescoord naar mijn idee:
1x Mogis, God of Slaughter
1x Flame-Wreathed Phoenix
1x Courser of Kruphix
2x temple of enlightenment
1x temple of plenty
1x chromanticore
1x Eidolon of Countless Battles
1x hero of iroas
1x Herald of Torment
1x Felhide Spiritbinder
2x gild

Mogis was natuurlijk de interessantste kaart, en omdat ik die in mijn deck gebruikte (al heb ik hem niet op tafel gehad) was ik een groot target...
Ik heb wel de Phoenix weten te bemachtigen en verder wat minder goede rares aan mijn collectie toegevoegd.

De Archetypes zijn trouwens erg leuk om mee te spelen (maar minder om tegen te spelen, vooral archetype of finality. Persoonlijk vind ik het ook wat vreemd dat de rode trample geeft i.p.v. haste
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ervaringen met Born of the Gods

Bericht door pi »

Mijn enige ervaring tot nu toe is dat de box die ik besteld had vanmorgen binnen kwam. Nog geen tijd gehad hem open te maken, dat wordt waarschijnlijk pas in het weekend.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Ervaringen met Born of the Gods

Bericht door Jibz »

Tribute leek me ook een hele leuke mechanic, Inspired was ik zelf minder weg van, omdat hij me heel makkelijk te abusen lijkt met oudere kaarten als freed from the real.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Plaats reactie