Wie is actief?

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Wie is actief?

Bericht door pi »

Ik sta voor de keuze of ik wil proberen het forum nieuw leven in te blazen, het te laten zoals het is of misschien zelfs het op te heffen. Nou weet ik dat er altijd veel mensen zijn geweest die weinig posten en voornamelijk lezen, dus vandaar de vraag wie er nog actief is?

Volledige openheid: het forum is altijd gratis gehost in het webhosting bedrijfje van de originele oprichter, maar vanwege redenen zal dit niet door kunnen blijven gaan. Een nieuwe host zal niet meer gratis zijn.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

Re: Wie is actief?

Bericht door Maccius »

Lees nog steeds regelmatig, maar is de laatste maanden inderdaad een beetje doods. Verder vindt ik dit een heel fijn forum en heb hier vele vragen kunnen stellen. Dus ja de levendigheid is de laatste tijd wat weg.

Maar als je me vraagt of ik bereid ben om enige vorm van vergoeding voor dit forum te geven is het antwoord nee.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Wie is actief?

Bericht door pi »

Vragen mag je nog steeds stellen hoor.

Ik was niet direct van plan om een bijdrage te gaan vragen, misschien een paypal link in mijn sig of zo voor wie wil.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Re: Wie is actief?

Bericht door altx »

Ik kijk hier om de paar dagen, maar aangezien ik me een beetje hebt toegelegd op het beantwoorden van regelvragen (niet alleen hier overigens), is er voor mij vanzelfsprekend ook niet zo heel veel te doen.
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Wie is actief?

Bericht door pi »

Ik vroeg me al af of je nog rondhing, als iemand sneller was met een vraag beantwoorden was jij het gewoonlijk.

Voor mijzelf heeft het forum meer voordelen dan de discussie. Ik link nog wel eens naar mijn artikelen, met name die over grading en die over verzamelingen verkopen. Ook host ik scans op het domein voor bij het ruilen en is het forum een soort vangnet voor verzamelingen. Het lijkt er op dat voor zo'n €25 per jaar hosting mogelijk is, dus dat is ook niet gelijk een rib uit mijn lijf. Ik ben nog wat rond aan het vragen of er nog wat beters te regelen is, want natuurlijk zal het voor €25 ietwat beperkt zijn wat je krijgt en ik heb wat contacten waarbij ik misschien mee zou kunnen liften op de servers van veel grotere Magic sites. Die zijn wel altijd Engelstalig, dus er is niet gelijk een voordeel voor hun. Ik heb ook wel eens vragen gehad om het forum te koppelen aan een winkel, maar eigenlijk ben ik liever onafhankelijk van winkels: ik zou niet een klacht over die winkel weg willen modereren bijvoorbeeld.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Wie is actief?

Bericht door Jibz »

Ik ben er ook een beetje uit gephased toen vorig jaar mijn MA scriptie in beeld kwam en daarna een series verhuizingen gecombineerd met het zoeken naar een baan. Inmiddels is dat allemaal voorbij en zou er dus een goede kans zijn dat ik het forum weer wat vaker opentrek. Maar het is voor mij ook een beetje potato potato wat ermee gebeurt.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Wie is actief?

Bericht door pi »

Ik heb ondertussen sowieso besloten hem te willen behouden, in mijn vakantie (nog een paar dagen) gaan we het overzetten regelen. Voor mij is het mijn e-mailadres, een hoop links naar scans op de server, verlies van de informatie op het forum en dat het forum een beetje dienst doet als vangnet voor collecties (waarbij dat laatste dan natuurlijk de kosten van het behouden moet dekken).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Wie is actief?

Bericht door pi »

We zijn over naar de nieuwe host. Mocht iemand eventueel een keer de neiging voelen een bijdrage te willen doen aan de kosten dan kan dat via de link in mijn signature.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Re: Wie is actief?

Bericht door altx »

Ik krijg de foutmelding "You do not have the required permissions to read topics within this forum." als ik naar het subforum Recente sets wil.
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Wie is actief?

Bericht door pi »

Bedankt voor het doorgeven, ik zie iets over het hoofd bij de settings vermoed ik, maar zou je hem opnieuw willen proberen? Ik heb wat verandert dat het hopelijk oplost.

Waarschijnlijk had ik beter een oud forum kunnen hergebruiken dan een nieuwe aanmaken...
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Re: Wie is actief?

Bericht door altx »

Thanks. Nu werkt het wel.
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Wie is actief?

Bericht door pi »

Ik heb hem uiteindelijk maar de permissions laten kopieren van een van de andere subforums, dat was blijkbaar een goede truc :D.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wie is actief?

Bericht door Dragonheart »

Bijgedragen.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Wie is actief?

Bericht door pi »

Ik zag het, hartstikke bedankt!
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
TheFlippedTable
Advanced
Berichten: 31
Lid geworden op: do aug 25, 2016 12:35 pm
Locatie: Prinsenbeek
Contacteer:

Re: Wie is actief?

Bericht door TheFlippedTable »

Wel jammer dat het een beetje stil is inderdaad. Dit is volgens mij een van de weinige MTG forums in nederland die onafhankelijk is. De rest is tot nu toe allemaal gelinkt aan een winkel.

Toch heb ik het idee dat het daar ook rustiger is. Veel mensen gebruiken tegenwoordig Facebook en dergelijke om te praten of hobby's. Ik merk het ook aan andere hobby forums bijv. autogerelateerd :(
Plaats reactie