Oude verzameling te koop.

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
McPhisto0
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: ma jan 02, 2017 7:27 pm

Oude verzameling te koop.

Bericht door McPhisto0 »

Ik heb enkele kaarten uit een oude verzameling te koop. Volgens mij zijn de kaarten near mint en ik wil ze graag als geheel verkopen.
Ik heb gekeken naar de inkoopprijs van verschillende winkels en de waarde van de kaarten bij losse verkoop. hierna heb ik besloten om daar ergens tussen in te gaan zitten en dat ik een bedrag van rond de 675 euro wil voor deze collectie.
Als je van een bepaalde kaart een foto wilt zien laat het me dan weten.

Ursa’s Legacy
Deranged hermit
Visions
Necromancy
Urza’s Saga
Goblin Lackey
Catastrophe
Back to Basics
Weatherlight
Goblin Bomb
Peacekeeper
Lotus vale
Null Rod
Stronghold
Crystalline Sliver x3
Ensnaring Bridge x2
Volrath's Stronghold x2
Mox Diamond
Sliver Queen
Grave Pact
Mogg Infestation
Exodus
Price of Progress x2
Recurring Nightmare
Equilibrium
City of Traitors
Spike Weaver
Survival of the Fittest
Sphere of Resistance x2
Ertai, Wizard Adept
Tempest
Ancient Tomb x3
Wasteland x2
Earthcraft x2
Scroll Rack
Eladamri, Lord of Leaves
Lotus Petal x3
Time Warp x2
Coffin Queen x2
Meditate
Mirri's Guile
Humility
Reanimate x2
Reflecting Pool x2
Grindstone
Cursed Scroll
Mirage
Lion's Eye Diamond
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Oude verzameling te koop.

Bericht door pi »

Goede kaarten, ik weet niet of 675 haalbaar is, maar het moet wel in die buurt komen.

Ik zou adviseren wat foto's te maken zodat geintresseerden kunnen zien dat je grading klopt met hun verwachting. Een foto van de slechtste staat die je nog NM noemt zou het best zijn.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
McPhisto0
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: ma jan 02, 2017 7:27 pm

Re: Oude verzameling te koop.

Bericht door McPhisto0 »

Ik zal zometeen even wat foto's maken. Met zo'n bedrag is dat eigenlijk wel nodig ook. Bedankt voor de tip.
McPhisto0
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: ma jan 02, 2017 7:27 pm

Re: Oude verzameling te koop.

Bericht door McPhisto0 »

Via de volgende link zijn de foto's te vinden. ik had ze eerst als afbeelding toegevoegd, maar deze werden een beetje groot voor dit forum.

http://imgur.com/a/YZAf4

Van de Lion's Eye Diamond en de City of Traitors staat een foto van de voor en de achterkant en deze zien er volgens mij prima uit.

Voor de rest haal ik de volgende dingetjes er uit:

1 Crystalline Sliver heeft links boven een beschadiging.
Deranged hermit heeft een vlekje bovenaan en rechts onder op de achterkant.
Back to Basics lijkt ook voor en achter een soort vlekje te hebben.
1 Reflecting Pool heeft een plekje.
1 Lotus Petal heeft aan de bovenkant een klein wit plekje.
En ik kwam er achter dat 1 Wasteland rechts onder een redelijk grote plek heeft dus daar moet wel wat van de prijs af.

Verder is het stipje op 1 Earthcraft een stofje die ik pas na het maken van de foto's zag zitten en die ziet er zonder het stofje dus prima uit. Ook zag ik nog dat er 1 Cursed Scroll extra bij zit die ik eerder niet gemeld had.

De slechtste kaarten lijken mij dus de Wasteland met de beschadiging achterop en de Crystalline Sliver met de beschadiging links boven.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Oude verzameling te koop.

Bericht door pi »

De Hermit oogt ook vrij slecht voor mij, vooral de bovenkant.

De meeste kaarten zitten in mijn ogen rond NM- en EX+, maar zonder de achterkant te zien is niks met zekerheid te zeggen. Het oogt in ieder geval zeker niet of je bijzonder optimistisch bent geweest, ik heb ook wel nog veel slechtere staat NM genoemd zien worden.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
McPhisto0
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: ma jan 02, 2017 7:27 pm

Re: Oude verzameling te koop.

Bericht door McPhisto0 »

Ok top. Dan zat ik er zo te zien niet al te ver vanaf met mijn grading.

Maarja behalve de reacties van jou is het erg stil hier en het aantal keren dat het topic bekeken is, is ook niet erg hoog. Weet jij misschien nog een andere plek behalve marktplaats waar ik eventueel geïnteresseerden kan vinden? De prijs kan dan wel wat omlaag trouwens, want er zijn toch een paar kaarten die wat minder zijn.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Oude verzameling te koop.

Bericht door pi »

Normaal zou ik wel een bod doen en kunnen we er mogelijk wel uit komen. Punt is dat ik momenteel werkeloos ben en voorzichtig moet zijn met mijn uitgaven. Natuurlijk, als het goedkoop genoeg is koop ik het wel om door te verkopen, maar ik denk niet dat je wat ik momenteel kan bieden zou waarderen. Marktplaats is inderdaad een manier en je zou op Facebook kunnen kijken, er is bv de "Dutch Trading Community" waarop in tegenstelling tot de naam kaarten vooral te koop aangeboden worden. Ik zou in jouw geval sterk overwegen de kaarten los te verkopen ipv als geheel, wat over blijft kun je altijd nog als geheel weg doen, maar voor wat los verkoopt krijg je waarschijnlijk meer.

Als je het toch als geheel weg wil doen zou ik overwegen om de totaalprijs op 600 te zetten. Zo uit de losse pols denk ik dat dat meer in de buurt zit en waarschijnlijk meer reacties krijgt. Als je graag een ondergrens hebt: voor 500 zou ik het kopen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
McPhisto0
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: ma jan 02, 2017 7:27 pm

Re: Oude verzameling te koop.

Bericht door McPhisto0 »

Beetje late reactie van mij, maar ik had de dutch trading community geprobeerd en dat was niet echt een succes.
Ik heb ook niet echt zin om de kaarten los te verkopen, dus ik heb besloten om ze op marktplaats te zetten met een startbod van 570 euro. 500 is voor mij namelijk toch wat aan de lage kant ook al zijn niet alle kaarten near mint.
Bedankt voor je hulp.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Oude verzameling te koop.

Bericht door pi »

Dat nam ik aan hoor, dat is de prijs waarop ik weet dat ik binnen korte tijd mijn geld terug heb, wat voor mij op dit moment erg belangrijk is.

Veel succes met de verkoop!
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
maxlafaille
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: do apr 06, 2017 1:05 pm

Re: Oude verzameling te koop.

Bericht door maxlafaille »

Heb je een PM gestuurd
Plaats reactie