Verzameling te koop, met name 1995-1997

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Space_NL
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: di jan 16, 2018 2:06 pm

Verzameling te koop, met name 1995-1997

Bericht door Space_NL »

Zoals topic vermeld mijn verzameling te koop. Het is even terug dat ik speelde, meeste is gekocht periode 1995-1997.

Enkele oudere kaarten, enkele nieuwere kaarten.

Met de kaarten is gespeeld, wel heb ik altijd deck-protectors gebruikt. (te zien op foto, in verkoop inbegrepen). Meeste kaarten zijn in goede staat, slechts een enkele kaart heeft echt zichtbare schade. (de Sol Ring op foto is toevallig geknikt, vermeld ik eerlijkheidshalve, heb ik wel nog mee gespeeld in hoesje..).

Diverse gebouwde deks en daarnaast dus de complete wijnkist vol kaarten.

Geen lijst met inhoud, gewoon de complete verzameling van toen te koop.

Set staat in Nieuwdorp, Zeeland. Verzenden mogelijk.

Afbeelding
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Verzameling te koop, met name 1995-1997

Bericht door pi »

(Ik heb je plaatje even voor je gefixed).

Kijkend naar je foto en beschrijving zie ik ongeveer 15 euro (5 voor de Sol Ring, 5 voor het stapeltje Black Vise, de Nevinyrral's Disk en de Phyrexian Walker en nog 5 voor 1000 bulk kaarten). Het is vast meer waard dan dat, maar een potentiele koper zal misschien 10-20% risico willen nemen, maar zeker niet een heel groot percentage. Ik weet niet hoeveel je in gedachten hebt voor de verzameling, maar de kans is heel groot dat de 20 euro die je op zijn best misschien krijgt op basis van wat je laat zien lager is dan je hoopt en ook lager is dan het waard is. Ik zou sterk aanraden te proberen wat meer in beeld te brengen.

Voor 25 euro inclusief verzendkosten zou ik eventueel wel de gok nemen, maar ik zou je niet aanraden dat bod aan te nemen, het is vast meer waard.

Eigenlijk zou je willen dat iemand die goed weet wat de prijzen zijn er even voor je doorheen kijkt. Helaas woon je niet echt naast de deur voor me. Naar je toe reizen is me te duur op basis van wat ik tot nu toe zie, maar als je me meer kunt laten zien dat geld waard is wil ik het wel overwegen. Ik ken helaas niemand die meer in je buurt zit anders zou ik je doorverwijzen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Space_NL
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: di jan 16, 2018 2:06 pm

Re: Verzameling te koop, met name 1995-1997

Bericht door Space_NL »

Dank voor je reactie Pi !

Ja, dit word een lastige afweging. Als ik het goed in beeld wil krijgen zou ik alle kaartnamen moeten fotograferen, maar dan is het de vraag of het opweegt tegen de tijd die ik er in investeer. Aan de andere kant, voor 20-25 euro verkopen zit inderdaad niet in mijn gedachte.

Probleem is inderdaad dat ik zelf geen enkel idee meer heb welke kaarten iets waard kunnen zijn (en er dus niet even nog 20 kaarten eruithaal om te laten zien omdat ik weet dat die iets waard zijn).

Misschien toch keer regenachtige zondagmiddag opofferren .... Bedankt voor je reactie!
TheFlippedTable
Advanced
Berichten: 31
Lid geworden op: do aug 25, 2016 12:35 pm
Locatie: Prinsenbeek
Contacteer:

Re: Verzameling te koop, met name 1995-1997

Bericht door TheFlippedTable »

Space_NL schreef:Dank voor je reactie Pi !

Ja, dit word een lastige afweging. Als ik het goed in beeld wil krijgen zou ik alle kaartnamen moeten fotograferen, maar dan is het de vraag of het opweegt tegen de tijd die ik er in investeer. Aan de andere kant, voor 20-25 euro verkopen zit inderdaad niet in mijn gedachte.

Probleem is inderdaad dat ik zelf geen enkel idee meer heb welke kaarten iets waard kunnen zijn (en er dus niet even nog 20 kaarten eruithaal om te laten zien omdat ik weet dat die iets waard zijn).

Misschien toch keer regenachtige zondagmiddag opofferren .... Bedankt voor je reactie!
Ik weet niet precies welke, maar je hebt android apps die je kaart scannen en meteen de prijs laten zien, dat scheelt misschien meteen in tijd :D
Space_NL
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: di jan 16, 2018 2:06 pm

Re: Verzameling te koop, met name 1995-1997

Bericht door Space_NL »

Gisteravond toch maar wat tijd gemaakt, en een overzicht via fotos van de kaarten gemaakt.

Als er specifiek kaarten zijn waar iemand meer info over wilt hoor ik het graag,

Liefst verkoop ik alles in één koop, maar als iemand echt een kaart of een serie kaarten los wil kopen (en die kaart of serie kaarten het lonend maakt om naar de brievenbus te lopen) kan dat wat mij betreft ook.

https://www.dropbox.com/sh/a9e4xswrf66e ... GJgpa?dl=0
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Verzameling te koop, met name 1995-1997

Bericht door pi »

Graag gedaan hoor.

Ik vrees dat ik geen goed nieuws voor je heb. Als belangrijkste kaart zie ik nog een Winding Canyon. Voor de rest zie ik wat duurdere commons en uncommons. Ik zou niet veel meer dan een tientje hoger verwachten dan mijn eerdere schatting.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Space_NL
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: di jan 16, 2018 2:06 pm

Re: Verzameling te koop, met name 1995-1997

Bericht door Space_NL »

Dat ik geen milionair ging worden hiermee was me wel duidelijk. Maar iets hoger had ik wel op gehoopt. De hele honderden guldens ga ik er in elk geval niet uithalen, maar dat hoeft ook niet, genoeg plezier mee gehad toentertijd.

Als er iemand (een deel van) de verzameling wil kopen hoor ik het graag!
Plaats reactie